کد خبر: ۹۲۰۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

کار سخت پرسپولیس برای جذب ستاره تیم ملی

باشگاه پرسپولیس با میلاد محمدی مدافع تیم ملی وارد مذاکره شده است.
کار سخت پرسپولیس برای جذب ستاره تیم ملی
آفتاب‌‌نیوز :

هرچند مدیران پرسپولیس تا این لحظه با فروش عبدالکریم حسن قطری مخالفت کردند و مدعی شدند که این بازیکن در پرسپولیس خواهد ماند. با این حال همان طور که به عنوان اولین رسانه نوشتیم، در نهایت باشگاه پرسپولیس با فروش ستاره قطری خود موافقت خواهد کرد تا از این راه بتواند درآمدزایی کند و در نقل و انتقالات از این پول استفاده کند.

پرسپولیسی‌ها به حسن و تیم‌های خواهانش اعلام کردند ابتدا باید جانشین این بازیکن را جذب کنند و بعد از آن با فروش او موافقت می‌کنند. اما گزینه جانشینی عبدالکریم در حسن کیست؟ پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهدد میلاد محمدی ستاره ملی پوش باشگاه آدنا اسپور گزینه اصلی جانشینی عبدالکریم حسن در پرسپولیس است.

محمدی همواره علاقه خود را به پرسپولیس نشان داده و همراه با برادرش بار‌ها برای دیدن بازی‌های پرسپولیس به ورزشگاه رفتند. مهرداد هم که به شدت پرسپولیسی بود، بعد از اینکه بار‌ها به باشگاه مورد علاقه اش لینک شد، ولی نتوانست به این تیم برود و نهایتا دست به یک کار عجیب زد و راه یاغی شدن را در پیش گرفت! مهرداد محمدی استقلالی شد و حالا ممکن است میلاد بعد از سال‌ها به آرزوی دوران کودکی اش برسد و پیراهن قرمز را برتن کند.

میلاد محمدی با باشگاه آدنا اسپور ترکیه قرارداد دارد و بدون رضایت این باشگاه نمی‌تواند پرسپولیسی شود. از همین رو کار پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مدافع تیم ملی بسیار سخت خواهد بود و جذب میلاد هزینه زیادی را روی دست باشگاه پرسپولیس خواهد گذاشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین