کد خبر: ۹۲۰۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۴

سردار نقدی: انقلاب اسلامی تا عمق کاخ سفید رفته است

سردار محمدرضا نقدی گفت: امروز بیداری اسلامی تا عمق کاخ سفید رفته است؛ به طوری که سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا و استکبار به واسطه بیداری اسلامی مورد اعتراض مردم همان کشور قرار گرفته است.
سردار نقدی: انقلاب اسلامی تا عمق کاخ سفید رفته است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر پنجشنبه در یادواره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان و گرامیداشت شهدای خدمت با محوریت شهیدان انصاری و نورانی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد تحولی عظیم در جهان اسلام و بین‌الملل شد، اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی امروز به چنان اشاعه‌ای رسیده که صدای بیداری اسلامی و مبارزه با استکبار تا آن سوی مرز‌ها رسیده است.

وی با اشاره به انزجار جهانی از اقدامات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه بیان کرد: امروزه بیداری اسلامی تا عمق کاخ سفید رفته است به طوری که سیاست‌های جنایت کارانه آمریکا و استکبار به واسطه بیداری اسلامی مورد اعتراض مردم همان کشور قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از اهداف قیام عاشورای امام حسین (ع) را حمایت از مستضعفان دانست و افزود: بیداری اسلامی استمرار قیام عاشورا امام حسین (ع) است.

نقدی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونسیتی در تاریخ جهان بی‌سابقه است، تصریح کرد: همگان دیگر به جنایتکار بودن رژیم غاصب قدس پی برده و به آن اذعان دارند، زیرا عمق جنایات رژیم صهیونسیتی آن چنان دردناک است که بعضاً روز تولد و شهادت کودکان فلسطینی در روز است.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی نماد بارز مدیر در طراز جمهوری اسلامی بوده است، گفت:شهید جمهور و شهدای خدمت در عشق مردم و ولایت ذوب بود و در نهایت در راه خدمت به مردم و ولایت به شهادت رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شاخص‌های شهید جمهور در طول خدمت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: ساده زیست، متواضع، مردمی، خستگی ناپذیری و انقلابی بودن از شاخصه‌های مهم شهید رئیسی بود، لذا مدیران، مسؤولان و خادمین نظام در خدمتگزاری با شهید رئیسی به عنوان عیار الگوی اسلامی مورد مقایسه قرار می‌گیرند.

نقدی مهمترین ویژگی شهید جمهور را سرسخت بودن در مقابل دشمنان دانست و افزود: شهید رئیسی همان اندازه که در مقابل مردم متواضع و فروتن بود همان اندازه در مقابل دشمن قاطع و سرسخت بود و عملیات وعده صادق از شاهکار‌های شهید جمهور بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین