کد خبر: ۹۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

نیویورک تایمز: ترامپ برای رهبری آمریکا نامناسب است

تحریریه نیویورک تایمز در مقاله‌ای که درست پیش از کنوانسیون جمهوری‌خواهان منتشر شد، اعلام کرد که «دونالد ترامپ برای رهبری نامناسب است».
نیویورک تایمز: ترامپ برای رهبری آمریکا نامناسب است
آفتاب‌‌نیوز :

نیویورک تایمز روز پنج‌شنبه در گزارش خود نوشت: یک حزب سیاسی بزرگ و قدیمی اکنون در راستای منافع یک نفر خدمت می‌کند؛ فردی که به طور آشکار برای مقام ریاست جمهوری نامناسب است، فردی که ارزش‌ها، منش، ایده‌ها و زبانش مستقیماً با بسیاری از آنچه این کشور را بزرگ کرده است، در تضاد است.

تحریریه نیویورک تایمز روز دوشنبه نیز در مقاله‌ای اعلام کرد که «بهترین امید برای دموکرات‌ها برای حفظ کاخ سفید این است که بایدن کنار برود».

نیویورک تایمز در گزارش جدید خود نوشت: بسیاری از جمهوری‌خواهان نگرانی‌های خود در مورد آقای ترامپ را به دلیل مواضعش در مورد مهاجرت، تجارت و مالیات کنار گذاشته‌اند.

ترامپ به دلیل ۳۴ اتهام کیفری مربوط به پرداخت‌های مخفی به یک بازیگر فیلم بزرگساله محکوم شده، اما قاضی بررسی پرونده را تا ماه سپتامبر به تاخیر انداخته است. وی همچنین با ۵۴ اتهام کیفری دیگر در مورد تخلف انتخاباتی و نگهداری اسناد طبقه‌بندی شده روبرو است.

هیئت تحریریه تایمز گفت که این رویداد‌ها و شاخص‌های دیگر نشان می‌دهد که ترامپ «شخصیتی نامناسب برای ریاست جمهوری است».

نیویورک تایمز نوشت: وی نشان داده است که احترامی مطلق به قانون اساسی، حاکمیت قانون و مردم آمریکا ندارد. ترامپ به جای داشتن دیدگاهی منطقی برای آینده کشور به دنبال افزایش قدرت سیاسی خود است.

این روزنامه نیویورک تایمز نوشت: به طور خلاصه وی برای رهبری مناسب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین