کد خبر: ۹۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

«تتلو» می‌خواهد به پیاده روی اربعین برود!

مجید نقشی وکیل مدافع امیر تتلو (امیرحسین مقصودلو) ار ملاقات با موکلش در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ خبر داد و اعلام کرد: امیر تتلو نذر کرده پیاده به کربلا برود.
«تتلو» می‌خواهد به پیاده روی اربعین برود!
آفتاب‌‌نیوز :

مجید نقشی یکی از وکلای مدافع امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو در پست اینستاگرامی ضمن ابراز امیدواری برای اعطای مرخصی به موکلش تاکید کرده است که اخبار واقعی را از مجاری معتبر (قوه قضاییه و وکلا) دنبال کنند.

روز ملاقات

سلام؛ برخلاف رویه پنج شنبه روز ملاقات بود به همراه مادر امیر به دیدار او رفتم. خداروشکر

حالش خوب بود. دیدار ما باید با دستور قضایی باشد قضات محترم همکاری لازمه را انجام میدهند از هفته گذشته شایعه‌ای فراگیر شده بود که از همین تریبون اعلام میکنم افرادی که شایعه زرد انتشار میدهند خود را جای خانواده زندانی قرار دهند آن وقت میفهمن که چه بلایی بر سر خانواده زندانی در آن چند ساعت می‌آید و ضمنا قابل پیگیری قضایی هم هست تکرار نکنید، چون دفعه بعد شکایت خواهیم کرد امیر امروز درخواست جالبی داشت اعلام کرد نذر کرده ام با رفع مشکلات انشالله بعد از آزادی پای پیاده به کریلا بروم. با توجه به توبه قلبی و واقعی او امیدوارم این خواسته ایشان اجابت و با مرخصی ایشان موافقت گردد کما کان اخبار واقعی را از مجاری معتبر (قوه قضاییه و وکلا) دنبال کنید.

در پناه حق

مجید نقشی

بیست و یکم تیرماه هزار و چهارصد و سه شمسی

«تتلو» می‌خواهد به پیاده روی اربعین برود!

منبع: تابناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین