کد خبر: ۹۲۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
در پی ارتحال اباالشهداء و الایتام مرحوم حاج سیدجواد حجازی.

فردا شنبه در همدان عزای عمومی اعلام شد

شنبه ۲۳ تیرماه در پی ارتحال اباالشهداء و الایتام مرحوم حاج سیدجواد حجازی از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان عزای عمومی در استان اعلام شد.
فردا شنبه در همدان عزای عمومی اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیام مشترکی درپی درگذشت اباالشهداء و الایتام مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر بزرگوار شهیدان سیدجعفر و سیدباقر حجازی، از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و از مؤسسین دارالایتام مهدیه همدان، روز شنبه ۲۳ تیرماه سال‌جاری را در استان همدان عزای عمومی اعلام کردند.

متن کامل پیام تسلیت مشترک نماینده، ولی فقیه و استاندار همدان در پی درگذشت فقید سعید مرحوم حاج سیدجواد حجازی به شرح زیر صادر شد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

الذِینَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِکَةُ طَیِّبِینَ یَقُولُونَ سَلامٌ عَلَیْکُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا کُنتُمْ تَعْمَلُونَ
(سوره نحل آیه ۳۲)

خبر درگذشت اباالشهداء و الایتام مرحوم حاج سیدجواد حجازی پدر شهیدان سیدجعفر و سیدباقر حجازی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

ایشان عمر با برکت خود را در راه خدمت به مردم به ویژه محرومین و ایتام جامعه صرف نموده و همواره منشاء خیر و برکات فراوانی برای استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان بودند.

خدمات ارزشمند آن فقید سعید در عرصه‌های مختلف، به ویژه تأسیس مؤسسه قرض‌الحسنه و دارالایتام و احداث مسجد، درمانگاه خیریه و مرکز MRI مهدیه همدان، تلاش در راستای ترویج معارف دینی و اخلاقی و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین خدمت به آحاد جامعه به ویژه ایتام استان همدان، هرگز از یاد و خاطره مردم قدرشناس این دیار پاک نخواهد شد.

اینجانبان درگذشت و فقدان آن مبارز انقلابیِ متعهد و دلسوز را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، فرزندان گرانقدر و خانواده محترم ایشان و مردم شریف دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان همدان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نماییم.

مرحوم حجازی پدر ۲ شهید بزرگوار جواد و محمدباقر حجازی بودند و عمر پربرکت خود خویش را صرف مبارزات انقلابی و سپس سرپرستی کودکان بی سرپرست کردند.
مرحوم حجازی امروز بدلیل بیماری در سن ۹۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین