کد خبر: ۹۲۰۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

بندر ماهشهر و بندر امام خمینی، شهردار ندارند!

بندرماهشهر و بندرامام خمینی با تعلل مسئولین بدون شهردار اداره می‌شوند که منشا مشکلات بسیاری بوده است.
بندر ماهشهر و بندر امام خمینی، شهردار ندارند!
آفتاب‌‌نیوز :

از سه شهر، شهرستان بندر ماهشهر، دو شهر بندر ماهشهر و بندرامام خمینی بدون شهردار اداره می‌شوند.

اعتصابات کارگری، عدم پرداخت‌های مالی پیمانکاران، عدم اجرای طرح‌های جاری شهری و بسیاری موارد دیگر گوشه‌ای از بی‌تفاوتی مدیران ارشد شهرستانی و استانی به مردم این شهرستان است.

شهرداری بندر ماهشهر از اسفندماه سال گذشته تا به امروز با سرپرست اداره می‌شود، این در حالی است که ابتدای اردیبهشت ماه شهردار بندر ماهشهر و ابتدای خردادماه شهردار بندر امام خمینی جهت طی تشریفات اداری به استانداری خوزستان معرفی شده‌اند.

بی‌تفاوتی استانداری نسبت به مردم شهرستان بندر ماهشهر و همچنین اعتصابات متعدد کارکنان شهرداری‌های مذکور مردم را بسیار نگران کرده است.

از سوی دیگر سطح عملکرد شهرداری‌ها به میزان انجام خدمات روزمرگی نظافت شهری و معدود امورات اداری مردم به دلیل نبود شهردار تقلیل پیدا کرده است.

شورای اسلامی شهر‌های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی باید سریع‌تر پیگیری‌های لازم در خصوص اتمام روند اداری استانداری خوزستان و معرفی شهرداران را در دستور کار قرار داده تا بیش از این در مقابل خواسته‌های مردم قرار نگیرند.

اصلی‌ترین وظیفه اعضای شورای شهر انتخاب شهردار و پیگیری وضعیت آن است. اما در بندر ماهشهر از اسفندماه سال گذشته تاکنون این شهر بدون شهردار و با سرپرست اداره می‌شود.

این در حالی است فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، رئیس شورای شهر بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) حاضر به پاسخگویی در خصوص وضعیت کنونی نشدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین