کد خبر: ۹۲۱۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

قاچاق موادمخدر در پوشش مسافرت خانوادگی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در یک عملیات اطلاعاتی میزان چهار کیوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی سابقه دار دستگیر شد.
قاچاق موادمخدر در پوشش مسافرت خانوادگی
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید امیر حسین موسوی 23 تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر طی یک عملیاتی اطلاعاتی منسجم با به کار گیری تجهیزات و فناوریهای نوین از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر توسط یک قاچاقچی سابقه دار از استانهای شمالی به سمنان مطلع شدند.

وی افزود: تلاش‌های شبانه روزی ماموران منجر به شناسایی خودروی قاچاقچی شد که در پوشش مسافرت خانوادگی و همراه با اعضای خانواده‌اش از استانی شمالی عازم سمنان بود، شد، این متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در محور دامغان - سمنان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۴ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف شد، تصریح کرد: این قاچاقچی همراه با مواد مکشوفه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان تاکید کرد: نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در برخورد با قاچاق موادمخدر جدی است و با سوداگران مرگ برابر مقررات برخورد می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین