کد خبر: ۹۲۱۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵

قتل هولناک معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان

معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان توسط همسرش و مقابل چشمان دخترش به قتل رسید.
قتل هولناک معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان
آفتاب‌‌نیوز :

معاون یک مدرسه دخترانه در آبادان توسط همسرش و مقابل چشمان دخترش به قتل رسید.

مرد آبادانی به اتهام اینکه همسرش را از پله منزل پرت کرد و کشته است دستگیر شد.

درپی تماس تلفنی با مرکز اورژانس و پلیس آبادان درساعت ۰۶:۰۰ صبح روز سه شنبه ۱۲تیرماه مبنی بر پرت شدن خانم جوان به نام (پ ص) معاون اجرایی یکی از مدارس پایه ابتدایی از راه پله آپارتمان محل سکونتش در یکی از مناطق آبادان، بلافاصله بدن نیمه جان این زن جوان به بیمارستان علوی این شهرستان انتقال یافت که روز چهارشنبه پس از ۸ روز درحالی که زن جوان به دلیل شدت جراحت دچار مرگ مغزی شده بود روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و پس از معاینات پزشکی قانونی روز جمعه ۲۲تیرماه در بهشت رضای آبادان به خاک سپرده شد. 

از این رو همسر زن فوت شده با دستور مقام قضایی جهت بازجویی بازداشت گردید. هرچند او مدعی بود همسرش را به قتل نرسانده، اما خانواده مقتول علیه او شکایت و درخواست بازداشت متهم را کردند.

 در تحقیقات اولیه از شوهر زن فوت شده او گفت: همسرش که دارای بیماری بوده و مصرف قرص داشته به دلیل از دست دادن تعادلش از پله‌ها به پایین پرت شده است. پس از این حادثه، خانواده مقتول موضوع بیماری دخترشان را تکذیب کرده و علیه دامادشان اعلام شکایت کردند و مدعی شدند که نوه شان آوینا که ۶سال دارد به خانواده مادرش گفته که شاهد درگیری پدر ومادرش بوده است.

خانواده زن فوت شده گفتند: که دخترمان و دامادمان با هم اختلاف داشتند و شنیده اند که آن‌ها چندین بار با هم درگیر شده بودند و ما اطمینان داریم فرزندمان به قتل رسیده است.

به این ترتیب مرد جوان بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

متهم در اظهاراتش گفته که من اتهام قتل را قبول ندارم و همسرم خودش از پله‌ها به پایین پرت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین