کد خبر: ۹۲۱۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰

نتانیاهو: از کشته شدن محمد الضیف اطمینان نداریم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب گفت که از کشته شدن محمد الضیف فرمانده نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اطمینان نداریم.
نتانیاهو: از کشته شدن محمد الضیف اطمینان نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر افزود: به کشتن سران حماس ادامه می‌دهیم و این موضوع ما را به تحقیق اهداف جنگ بیشتر نزدیک می‌کند.

نتانیاهو اضافه کرد: پیروزی قاطع زمانی حاصل خواهد شد که توانایی‌های نظامی و اداری حماس را از میان برداریم و گروگان‌ها را برگردانیم و اسرائیلی‌ها به شمال بازگردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: جنگ تنها زمانی پایان خواهد یافت که تمامی اهداف جنگ محقق شود و حتی یک ثانیه پیش از آن، متوقف نخواهد شد.

نتانیاهو بار دیگر به حمایت رژیم صهیونیستی از این رژیم در ترور رهبران فلسطینی اشاره کرد و گفت: ایالات متحده می‌داند که عملیات ترور بخشی از سیاست ماست و به پیروزی بر حماس در غزه بیشتر نزدیک شده ایم.

وی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم اشاره کرد و گفت: این جنگ برای ما گران تمام شده است و به شما قول می‌دهم با اتحاد و عزم خود پیروز خواهیم شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: هر کسی که علیه ما حمله کند، سرنوشتش مرگ خواهد بود و قدردان اسرائیلی‌ها در شمال هستیم.

نتانیاهو گفت: هر اتفاقی بیفتند به تمام سران حماس دست خواهیم یافت و اگر حماس در رفح باقی بماند نخواهیم توانست که ربوده شدگان را بازگردانیم.

نتانیاهو اضافه کرد: بر بازگشت بیشترین تعداد ممکن از آوارگان در مرحله نخست توافق مبادله اصرار دارم.

وی با تعبیر خرابکار نسبت به اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس، مدعی شد: ۹۰۰ نفر از خرابکاران را در رفح از بین بردیم و پس از آن، اوضاع در خصوص مذاکرات به حرکت افتاد و هرگونه تغییر کنونی در مذاکرات به دلیل فشار نظامی است که وارد کردیم.

نخست وزیر رژیم صهیونستی که به عنوان مانع تراش و اخلال گر در جریان مذاکرات از آن یاد می‌شود، مدعی شد: تمام گزارش‌ها در این خصوص که من در مسیر دست یابی به توافق آتش‌بس مانع تراشی می‌کنم را رد می‌کنم.

وی در پایان نیز با تکرار سخنان گذشته خود ادعا کرد: سران حماس زیر زمین پنهان شده و ارتباطشان با نیروهایشان بر روی زمین قطع شده و شاهد ضعیف شدن این جنبش هستیم.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۷۱ نفر را شهید و ۲۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود که هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود. ما به توقف فوری درگیری‌ها نیاز داریم تا چرخه خشونت برای مردم غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه به آن‌ها برسد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین