کد خبر: ۹۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶

نام؛ مهم‌تر از جام!

نمی‌‌‌دانیم الان که شما این مطلب را می‌‌‌خوانید تکلیف علیرضا بیرانوند مشخص شده یا نه، اما دست‌‌‌کم در زمان تنظیم این سیاهه، دروازه‌‌‌بان ملی‎‌‌‌پوش پرسپولیس همچنان در کانون شایعات ضد و نقیض زیادی بود.
نام؛ مهم‌تر از جام!
آفتاب‌‌نیوز :

‌نمی‌دانیم الان که شما این مطلب را می‌خوانید تکلیف علیرضا بیرانوند مشخص شده یا نه، اما دست کم در زمان تنظیم این سیاهه، دروازه بان ملی‎ پوش پرسپولیس همچنان در کانون شایعات ضد و نقیض زیادی بود. ابتدا می‌گفتند کارش با تراکتور نهایی شده و به جمع سرخ‌پوشان تبریزی خواهد پیوست، بعد سپاهان را به عنوان مشتری جدیدش معرفی کردند و این اواخر هم می‌گفتند پیغام داده به استقلال برود! در چنین ملغمه عجیبی، یکی از خبرگزاری‌های معتبر کشور هم که روابط نزدیکی با بیرو دارد، خبر از تلاش این دروازه بان برای بازگشت به پرسپولیس داده. این خبر را نمی‌شود کم اهمیت تلقی کرد، چرا که تازگی‌ها میزان وساطت‌ها برای بازگشت بیرو زیاد شده و حتی محمدحسین کنعانی زادگان و فرشاد فرجی هم بعد از تمدید قراردادشان به همین داستان اشاره کردند.

یک احتمال جدی وجود دارد و آن هم اینکه بیرانوند متوجه شده فسخ قراردادش با پرسپولیس غیرقانونی بوده و جریمه و محرومیت انتظارش را می‌کشد، بنابراین شروع کرده به پیغام پسغام دادن که برگردد و مشکل حل شود. نمی‌دانیم این موضوع صحت دارد یا نه، اما به هر حال بازگشت احتمالی بیرانوند به پرسپولیس، یک موضوع ملتهب است که هواداران هم نسبت به آن مواضع متفاوتی دارند؛ بعضی می‌گویند به هر حال گلر خوبی است و حضورش می‌تواند به تیم کمک کند، اما بعضی دیگر عقیده دارند بی انضباطی‌ها و بدعهدی‌های بیرو از حد گذشته و باید محکم در مقابل او ایستاد.

نمی‌دانیم شما طرفدار کدام نظریه هستید، اما واقعا به نظر می‌رسد برای دیسپلین و اعتبار باشگاه پرسپولیس خوب است که یک بار برای همیشه از بیرو بگذرد. اینکه یک بازیکن (هر چقدر هم که توانا باشد) به خودش اجازه بدهد مدام باشگاه را بازی بدهد، تناسبی با تاریخ و جایگاه پرسپولیس و البته این همه هوادار عاشق ندارد. همیشه «نام» مهم‌تر از «جام» است، هرچند نسخه ضعیف فصل گذشته بیرانوند حتی در مسیر قهرمانی هم کمک خاصی به سرخ‌پوشان نکرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین