کد خبر: ۹۲۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۸

دیدار مهندس موسوی با خانواده بهزاد نبوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهندس میرحسین موسوی به همراه زهرا رهنورد روز شنبه به دیدار خانواده مهندس بهزاد نبوی که حدود دو ماه است در بازداشت به سر می‌برد رفت.

در این دیدار میرحسین موسوی از شخصیت و تلاش‌های مهندس بهزاد نبوی در دوران عضویتش در دولت تجلیل و از بازداشت غیرقانونی او و رفتاری که با او شده است، اظهار تاسف کرد. 

وی در بخشی از سخنان خود گفت: «ویژگی بهزاد این بود که هر کار سخت و مساله‌داری به ایشان ارجاع می‌شد آن را به خوبی انجام می‌داد».

وی نبوی را فردی بسیار کوشا، منطقی، برنامه ریز و قوی نامید که در دولت وی در زمره مشاوران نزدیک ایشان در اداره شرایط سخت دوران جنگ بوده است. وی تاکید کرد رفتار با افرادی همچون مهندس بهزاد نبوی خلاف قانون اساسی و احکام شرع و نیز انسانیت است.

موسوی خواستار آزادی هر چه سریع تر نبوی و سایر بازداشت شدگان پس از انتخابات شد.

در این دیدار خانم رضوی همسر مهندس بهزاد نبوی نگرانی اصلی خود را عدم اجرای قانون در تمام مراحل بازداشت، بازجویی و دادگاه همسرش ذکر کرد و گفت: «تا یک ماه پس از بازداشت بهزاد ما هیچ خبری از او نداشتیم و حتی نمی‌دانستیم چه کسانی او را بازداشت کرده‌اند و در کجا نگهداری می‌شود. آنها هنگام بازداشت هیچ حکمی ارائه ندادند و خبر رسمی بازداشت وی را نیز اعلام نکردند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین