کد خبر: ۹۲۱۲۹۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰

همه آنچه که از ضارب ترامپ می‌دانیم؛ توماس متیو کروکس کیست؟

توماس متیو کروکس، جوان ۲۰ساله ساکن حومه بتپ پارک در پتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا بود؛ جایی که با محل سخنرانی ترامپ در این ایالت ۵۶ کیلومتر فاصله داشت. این فرد به یک کمیته وابسته به دموکرات‌ها به میزان ۱۵ دلار کمک مالی کرده بود.
همه آنچه که از ضارب ترامپ می‌دانیم؛ توماس متیو کروکس کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

جوان آمریکایی که اف‌بی‌آی او را عامل تیراندازی به دونالد ترامپ خواند، به عنوان رای دهنده به حزب جمهوری‌خواه ثبت نام کرده بود.

در شرایطی که رسما توماس متیو بروکس به عنوان عامل تیراندازی منجر به جراحت ترامپ اعلام شد، رسانه‌ها اطلاعاتی درباره ضارب منتشر کردند.

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که توماس متیو کروکس، جوان ۲۰ساله ساکن حومه بتپ پارک در پتسبورگ در ایالت پنسیلوانیا بود؛ جایی که با محل سخنرانی ترامپ در این ایالت ۵۶ کیلومتر فاصله داشت.

به گفته اف بی‌آی، او عامل تیراندازی به نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و در تیراندازی نیروهای امنیتی کشته شد. در این حادثه، یک نفر از حاضران تجمع کشته و دو تن دیگر به شدت زخمی شدند.

ترامپ در نتیجه این تیراندازی از ناحیه گوش زخمی شد اما به گفته مقام‌های آمریکایی، حالش خوب است.

به نوشته سی‌ان‌ان، کروکس سال ۲۰۲۲ از دبیرستان بتل پارک فارغ التحصیل شد. او برای انتخابات ریاست جمهوری امسال، به عنوان جمهوری‌خواه نامش را ثبت نام کرده بود.

طبق اطلاعات «کمیسیون فدرال انتخابات»، یک فرد به نام توماس کروکس با همان آدرسی که از او در ایالت پنسیلوانیا ثبت شده، درسال ۲۰۲۱ به یک کمیته وابسته به دموکرات‌ها به میزان ۱۵ دلار کمک مالی کرده بود.

شبکه سی‌ان‌ان به سراغ پدر کروکس رفت تا از او درباره تیراندازی به ترامپ سوال کند اما او گفت که در تلاش است که بفهمد «چه خبر شده و اتفاقی داره می‌افته».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین