کد خبر: ۹۲۱۴۰۴
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸

رسمی، رامین رضاییان به استقلال پیوست

رامین رضاییان، مدافع راست تیم فوتبال سپاهان اصفهان و بازیکن سابق پرسپولیس به زودی راهی استقلال می‌شود.
رسمی، رامین رضاییان به استقلال پیوست
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال در تلاش است تا عقب ماندگی در نقل‌وانتقالات پیش فصل را باخبر‌های خوبی جبران کند و از همین‌رو با انتشار یک ویدئو و منفجر کردن بمب نقل‌وانتقالاتی همه را چشم انتظار گذاشته است.

پیش از این صحبت‌هایی مطرح شده بود که رامین رضاییان مورد توجه جواد نکونام است و این بازیکن هم مذاکراتی با مدیران باشگاه استقلال داشته است. از همین‌رو خبرگزاری تسنیم نوشته است که رامین رضاییان به توافق نهایی با مدیران استقلال رسیده و با پذیرش پرداخت پیش قسط به این بازیکن، قرارداد یکساله رضاییان به زودی به امضا می‌رسد و از این بازیکن رونمایی می‌شود.

همچنین گفته می‌شود که رامین رضاییان در تلاش است که علیرضا بیرانوند را هم برای پیوستن به استقلال راضی کند. هر چند این مسئله تا حدود زیادی سخت و دشوار است. از طرفی بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده که مورد شکایت قرار گرفته و این امکان وجود دارد که به دلیل فسخ غیر قانونی محروم شود. از سوی دیگر گفته می‌شود حتی در صورت عبور بیرانوند از شکایت باشگاه پرسپولیس با پرداخت غرامت یا تبرئه شدن این بازیکن با باشگاه تراکتور توافقنامه امضا کرده و راهی تبریز می‌شود. با این حال استقلالی شدن بیرانوند در این شرایط سخت است.

منبع: افکارنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین