کد خبر: ۹۲۱۵۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

این جاده شمالی یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در این محور‌ها

آخرین وضعیت محورهای ترافیکی کشور اعلام شد.
این جاده شمالی یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در این محور‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی امروز را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور در گفت و گو با ایلنا درباره آخرین وضعیت محورهای ترافیکی گفت: تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم، پلور، گزنک و تونل وانا و در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل ۸ تا ۱۳ و حدفاصل تونل ۱۷ تا تونل ۱۸ و حدفاصل ابتدا تا انتهای تونل البرز سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور ادامه داد: تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین محدوده‌های گرمدره و ناصرآباد گزارش شده است.

وی درباره «محدودیت ترافیکی» اعمال شده در ۲۵ تیر ماه گفت: در استان‌های البرز و مازندران محور چالوس (شمال به جنوب) محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور فوق) اعمال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین