کد خبر: ۹۲۱۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۲:۱۷

سوسن کشاورز؛ وزیر آموزش و پرورش؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از احتمال معرفی سوسن کشاورز به عنوان وزیر آموزش و پرورش در کابینه دهم خبر داد. 

اسدالله عباسی در گفتگو با مهر با اعلام این مطلب افزود: «با خبر شده‌ایم که احمدی‌نژاد قصد معرفی خانم سوسن کشاورز را برای وزارت آموزش و پرورش دارد ولی از آنجایی که وی تاکنون سمت اجرایی نداشته، اصلا برای وزارت مناسب نیست و این به ضرر آموزش و پرورش است».

سوسن کشاورز معاون کنونی وزیر آموزش و پرورش در سازمان آموزش و پرورش استثنایی است که تیرماه سال گذشته این سمت را بر عهده گرفت.

کارشناسان آموزشی معتقدند کشاورز که دکترای فلسفه تعلیم و تربیت دارد و پیش از فعالیت خود در آموزش و پرورش استثنایی استاد دانشگاه تعلیم و تربیت بوده هیچ سمت اجرایی نداشته است.

اگر دکتر احمدی نژاد فردا کشاورز را برای آموزش و پرورش معرفی کند، مشخص می‌شود که وی هیچ شناختی نسبت به آموزش و پرورش ندارد

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش تصریح کرد: «اگر احمدی‌نژاد فردا کشاورز را برای آموزش و پرورش معرفی کند، مشخص می‌شود که وی هیچ شناختی نسبت به آموزش و پرورش ندارد».

عباسی با بیان اینکه آموزش و پرورش آزمایشگاه و یا کارگاه آموزشی نیست که رئیس جمهور هر فردی را برای وزارت در آن انتخاب کند، ادامه داد: «اینکه به خانم‌ها فرصت وزارت داده شود خوب است اما اینکه فردی را با بالگرد به قله کوه برسانیم و بگوییم تو قله را فتح کردی اصلا خوب نیست. افراد باید خود از کوه بالا بیایند تا فراز و فرودها و سختی‌ها را بچشند و تجربه را کسب کنند که مطمئناً کشاورز این ویژگی را ندارد».

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «افرادی که احمدی‌نژاد تاکنون برای آموزش و پرورش معرفی کرده اصلاً قادر به حل چالشهای موجود آموزش و پرورش نخواهند بود و این مایه تاسف است».

عباسی در پایان گفت: «در صورت معرفی سوسن کشاورز برای تصدی در وزارت آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات واکنش خود را نشان خواهد داد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین