کد خبر: ۹۲۱۷۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
رئیس پلیس راه مازندران:

ترافیک در راه‌های مازندران پرحجم و روان است

رئیس پلیس راه مازندران به اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران اشاره کرد و گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های سوادکوه، کندوان و هراز پرحجم اما روان است.
ترافیک در راه‌های مازندران پرحجم و روان است
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یدالله جهان تاب ۲۶ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه علاوه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

وی رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و افزود: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

فرمانده پلیس راه کندوان نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: مقرر شد ساعت ۱۲ مسیر جنوب به شمال جاده چالوس مسدود شود در حال حاضر تردد در کندوان پر حجم و ترافیک روان است.

سروان پژمان لطفی با بیان اینکه زمان یکطرفه شدن محور کندوان از طریق پلیس راه اعلام می‌شود، تصریح کرد: پس از تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد شد.

وی افزود: کاربران در ساعات یکطرفه شدن از محورهای جایگزین به سمت شمال تردد کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین