کد خبر: ۹۲۱۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱
از نگاه جمهوری اسلامی ایران، ترامپ یک مجرم جنایتکار است

کنعانی: هرگونه مداخله در حمله مسلحانه به ترامپ را قویاً رد می‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه مداخله در حمله مسلحانه اخیر علیه ترامپ و یا ادعا‌ها در مورد قصد ایران برای چنین اقدامی را قویاً رد کرد و چنین ادعا‌هایی را دارای اهداف و انگیزه‌های مغرضانه سیاسی خواند.
کنعانی: هرگونه مداخله در حمله مسلحانه به ترامپ را قویاً رد می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه برخی گزارش‌های ادعایی در یکی از رسانه‌های آمریکایی درباره نقش ایران در حمله مسلحانه اخیر به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را تکذیب کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیگرد قضایی ترامپ به دلیل نقش مستقیم او در جنایت ترور سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصمم است، اما هرگونه مداخله در حمله مسلحانه اخیر علیه ترامپ و یا ادعا‌ها در مورد قصد ایران برای چنین اقدامی را قویا رد می‌کند و چنین ادعا‌هایی را دارای اهداف و انگیزه‌های مغرضانه سیاسی می‌داند.

پیش از این نیز دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک ا‌دعای سی. ان. ان درباره دخالت ایران در ترور دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا را رد کرد و این اتهامات را بی‌اساس و مغرضانه خواند.

این نمایندگی اعلام کرد: از نگاه جمهوری اسلامی ایران، ترامپ یک مجرم جنایتکار است که به دلیل صدور دستور ترور سردار سلیمانی باید در دادگاه محاکمه و مجازات شود..

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در هنگام سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا مورد حمله فردی مسلح قرار گرفت و گلوله به گوش سمت راست او اصابت کرد.

اف‌بی‌آی اعلام کرد که ضارب ترامپ «توماس متیو کروکس» جوان ۲۰ ساله، اهل پنسیلوانیا بوده و با گلوله نیرو‌های امنیتی کشته شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین