کد خبر: ۹۲۱۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷

جانی دپ و یک فیلم دیگر با سرمایه گذاری عربستان

آسا باترفیلد به «کارناوال در پایان روزها» تری گیلیام که با سرمایه‌گذاری عربستان ساخته می‌شود، پیوست.
جانی دپ و یک فیلم دیگر با سرمایه گذاری عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ورلد آف ریل، تری گیلیام در مصاحبه‌ای جدید در ایتالیا و در جشنواره فیلم اومبریا که وی شهروند افتخاری آن است، خبر داد که آسا باترفیلد برای ایفای نقش آدم در «کارناوال در پایان روزها» انتخاب شده است. هنوز بازیگر نقش حوا انتخاب نشده است.

فیلمبرداری این فیلم قرار است در اسپانیا و عربستان سعودی انجام شود که به احتمال زیاد به این معنی است که حداقل بخشی از بودجه فیلم از بنیاد فیلم دریای سرخ عربستان سعودی دریافت شده است. پیشتر این بنیاد سرمایه‌گذاری ۲ فیلم اخیر جانی دپ یعنی «ژان دوباری» و «مودی» را نیز انجام داده است.

از آنجا که جانی دپ بازیگر این فیلم گیلیام است، می‌توان نتیجه گرفت که وی کلیدی شد که سرانجام گیلیام بتواند بودجه مورد نیاز برای پروژه آخر خود را که مدت‌ها اشتیاق ساخت آن را داشت، به دست آورد. گیلیام در تلاش برای تامین بودجه چند پروژه اخیر خود به سختی موفق شد و آن قدر اینکار غیرممکن بود که وی حتی به بازنشستگی فکر کرد.

در این فیلم جانی دپ قرار است در نقش شیطان بازی کند و جف بریجز، آدام درایور و جیسون موموآ دیگر بازیگرانی هستند که وی را همراهی می‌کنند. گیلیام گفته تولید این فیلم سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود. گفته می‌شود این فیلم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری شکل می‌گیرد.

گیلیام درباره داستان «کارناوال در پایان روزها» گفته این فیلم درباره بشریتی است که به لعنت پروردگار دچار شده، چون باغ زیبای زمین را از بین برده است و در این میان تنها یک شخصیت است که تلاش می‌کند بشریت را نجات دهد و آن شیطان است، زیرا بدون انسان‌ها او شغل خود را از دست می‌دهد.

کریستوفر برت بیلی ۳۳ ساله فیلمنامه نویس این فیلم است.

تری گیلیام در سال‌های اوج خود، به‌ویژه در سال ۱۹۸۵ که در حال مبارزه با یونیورسال بود تا بتواند آخرین شاهکارش «برزیل» را بسازد، یک صدای حیاتی در سینما بود و فیلم‌های به یادماندنی دیگری خلق کرده که «مونتی پایتون و جام مقدس»، «ترس و نفرت در لاس‌وگاس»، «پادشاه ماهیگیر» و «۱۲ میمون» از آن جمله‌اند.

تری گیلیام کارگردانی دپ را در فیلم فانتزی «تخیلات دکتر پارناسوس» در سال ۲۰۰۹ برعهده داشت که دیگر بازیگرانش هیت لجر، کریستوفر پلامر، ورنی ترویر، لیلی کول، اندرو گارفیلد، تام ویتس، کالین فارل و جود لا بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین