کد خبر: ۹۲۱۹۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

واکنش زاکانی به انتقادات از عملکرد شهرداری تهران: اقلیت هستند!

شهردار تهران با بیان اینکه در شورای شهر یک اقلیت مخالفی هستند که حرف‌های خودشان را می‌زنند، گفت: ما ۱۳۳ افتتاح داشتیم و برخی از دوستان حتی در یکی از این افتتاح‌ها حضور پیدا نکردند.
واکنش زاکانی به انتقادات از عملکرد شهرداری تهران: اقلیت هستند!
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره حاشیه‌های شکل گرفته در شورای شهر تهران علیه خودش، گفت: در شورای شهر یک اقلیت مخالفی هستند که حرف‌های خودشان را می‌زنند. دلیل مشاجره‌ای که در صحن شورای شهر اتفاق افتاد را از خودشان بپرسید. نمی‌دانم بیشتر این مخالفت‌ها از کدام سمت است.

شهردار تهران درباره دلیل شروع جمع کردن امضا برای عزل وی از سمت شهرداری پس از انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: شاید برخی دوست نداشتند ما در انتخابات شرکت کنیم.

وی در ادامه دلیل این انتقادات را نادرست دانست و اضافه کرد: ما ۱۳۳ افتتاح داشتیم و برخی از دوستان حتی در یکی از این افتتاح‌ها حضور پیدا نکردند. همه اعضا را دعوت می‌کردیم، اما حضور پیدا نمی‌کردند؛ دلیل آن را نمی‌دانم و همانطور که گفتم از اول مخالف بودند و مخالفت آن‌ها ادامه پیدا کرده و رأی و نظر آن‌ها برای ما محترم است.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره ادعای پست فروشی در شهرداری تهران گفت: منتشرکنندهٔ این ادعا کسی است که نظر دستگاه‌های نظارتیِ شهرداری درباره‌اش منفی است؛ ما این ادعا را بررسی کردیم که غلط و نادرست بود و حتما شکایت می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین