کد خبر: ۹۲۲۰۵۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵

تماس گل محمدی با ستاره‌ای که از پرسپولیس جدا شد؛ همیشه در تیم من برای تو جا هست!

یحیی گل محمدی صحبت‌های مفصلی با علیرضا بیرانوند انجام داد.
تماس گل محمدی با ستاره‌ای که از پرسپولیس جدا شد؛ همیشه در تیم من برای تو جا هست!
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند بدون شک جذاب‌ترین سوژه نقل و انتقالات بود و در نهایت هم با جدایی از پرسپولیس راهی تراکتور شد تا فصل آینده او را با پیراهن تیم دیگری جز پرسپولیس ببینیم.

بیرانوند سه شنبه شب توسط باشگاه تراکتور رونمایی شد و از امروز هم قرار است علیرضا در تمرینات تیم جدیدش شرکت کند. طی روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت بیرانوند به پرسپولیس شنیده شد، ولی رایزنی‌ها در این خصوص نتیجه‌ای نداشت. همچنین باشگاه فولاد خوزستان هم به دنبال جذب بیرانوند بود که گلر شماره یک تیم ملی به فولادی‌ها اعلام کرد با تراکتور به توافق رسیده و پیشنهاد این تیم را رد کرد.

دو روز قبل، اما اتفاق جالبی رخ داد. ماجرا از این قرار بود که یحیی گل محمدی با بیرانوند تماس می‌گیرد و صحبت‌های مفصلی با علیرضا در خصوص جدایی اش انجام می‌دهد. بیرانوند علاقه زیادی به یحیی دارد و بار‌ها در مصاحبه هایش از او به عنوان برادر بزرگترش یاد کرده است.

گل محمدی در گفت و گویی که با بیرانوند داشته از او خواست در صورت تمایل راهی اهواز شود و برای فولاد بازی کند. علیرضا، اما ضمن تشکر از گل محمدی اعلام کرد که قبلا با تراکتور به توافق رسیده و باید راهی تبریز شود. سرمربی سابق پرسپولیس همچنین به بیرانوند اعلام کرد اگر تحت هر شرایطی توافقش با تراکتور به هم خورد و نتوانست راهی تبریز شود، در تیمش برای او جا هست و از جذب بیرانوند استقبال خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین