کد خبر: ۹۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵

ماجرای تماس اسکوچیچ با بیرانوند؛ اختلافات کنار گذاشته شد؟

دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تراکتور، چند روز قبل به صورت تلفنی با بیرانوند صحبت کرد.
ماجرای تماس اسکوچیچ با بیرانوند؛ اختلافات کنار گذاشته شد؟
آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور یکی از بهترین تیم‌ها در نقل و انتقالات تابستانی بوده و تا الان چند ستاره خوب را جذب کرده است. علیرضا بیرانوند را می‌توان بهترین خرید تراکتور دانست و بیرانوند با رفتن از پرسپولیس به تراکتور، یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های چند سال اخیر فوتبال ایران را رقم زد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی که چند روز قبل به صورت رسمی هدایت تراکتور را در دست گرفت، سابقه کار کردن با نفراتی مثل ترابی، بیرانوند، خلیل زاده، شیری و چند تراکتوری را دارد. با این حال کار کردن دوباره او با بیرانوند در نوع خودش جالب توجه است. 

در یک مقطع اسکوچیچ تصمیم گرفت بیرانوند را در تیم ملی نیمکت نشین کند و به امیر عابدزاده به صورت فیکس میدان دهد. همین موضوع باعث ایجاد اختلافاتی بین دراگان و بیرانوند شده بود. هرچند دوباره بیرانوند جایگاه ثابت خود را در تیم ملی پس گرفت، ولی خیلی‌ها از همکاری مجدد او و اسکوچیچ متعجب شدند.

در همین رابطه شنیدیم اسکوچیچ چند روز قبل و پیش از معارفه رسمی بیرانوند توسط باشگاه تراکتور، با علیرضا تماس می‌گیرد و چند دقیقه‌ای با گلر شماره یک تیم ملی صحبت می‌کند. اسکوچیچ خطاب به بیرانوند گفت: خیلی خوشحالم که قرار است دوباره با تو در یک تیم کار کنم. بیرانوند هم ضمن تشکر از اسکوچیچ اعلام کرد همه تلاشش را برای موفقیت تراکتور انجام خواهد داد.

با صحبت‌هایی که چند روز قبل اسکوچیچ و بیرانوند داشتند، به نظر می‌رسد دیگر اختلافی بین این دو وجود ندارد و دو طرف آماده یک همکاری مشترک دیگر هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین