کد خبر: ۹۲۲۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹

ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها به این دلایل برنمی گردد!

هافبک محبوب عراقی در این پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیسی نخواهد شد.
ستاره محبوب پرسپولیسی‌ها به این دلایل برنمی گردد!
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از محبوب‌ترین خارجی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس بشار رسن عراقی بود. این بازیکن که عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشت، بعد از جدایی از این تیم راهی فوتبال قطر شد و حالا بعد از اتمام قراردادش با باشگاه القطر، صحبت‌هایی در خصوص بازگشت بشار به فوتبال ایران مطرح شده است.

از پرسپولیس تیم سابق این بازیکن و تراکتور به عنوان مقصد‌های احتمالی بشار رسن نام برده می‌شود، ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که بشار به دلایلی در این پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیسی نخواهد شد. باشگاه پرسپولیس انتخاب بازیکنان خارجی را به عهده گاریدو گذاشته و سرمربی اسپانیایی هم علاقه‌ای به جذب بشار ندارد.

او گزینه‌های خودش را می‌خواهد به پرسپولیس بیاورد و خبری از بشار در لیست گاریدو نیست. مشکل دوم به محدودیت جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس برمی گردد. این تیم یک سهمیه خارجی خود را از دست داده و اگر سهمیه اضافه‌ای برای تیم‌ها توسط فدراسیون تصویب شود، پرسپولیس آن را به پست‌هایی اختصاص خواهد داد که بازیکن از دست داده و نیاز به تقویت دارد.

پرسپولیس در حال حاضر دو بازیکن خارجی به نام‌های اورونوف و العملود دارد و تکلیف گولسیانی هم نامشخص است. با جدایی عبدالکریم حسن، پرسپولیس در پست مدافع چپ نیاز به بازیکن دارد و همچنین احتمالا گاریدو یک مهاجم خارجی و یک هافبک طراح هم می‌خواهد.

به این ترتیب پرسپولیس جایی برای بشار ندارد و تراکتور تنها مشتری ستاره عراقی سابق پرسپولیس خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین