کد خبر: ۹۲۲۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۳
ترجیح می‌دهم در خانه‌ام فحش بخورم تا غریبه‌ها تشویقم کنند!

صحبت‌های جنجالی احمدزاده پس از بازگشت به پرسپولیس

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان پس از بازگشت به پرسپولیس گفت: فرزند پرسپولیس هستم و ترجیح می‌دهم در خانواده‌ام دعوا کنم و ناسزا بشنوم تا اینکه غریبه‌ها تشویقم کنند!
صحبت‌های جنجالی احمدزاده پس از بازگشت به پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد احمدزاده پس از امضای قرارداد یک ساله با پرسپولیس و بازگشت به جمع سرخپوشان پایتخت، اظهار داشت: خدا را شکر که به خانه‌ام بازگشته‌ام. من از آکادمی پرسپولیس شروع کرده‌ام و فرزند پرسپولیس بوده و هستم.

وی درباره بازگشت به پرسپولیس با وجود پیشنهاد استقلال و شخص جواد نکونام، سرمربی این تیم و همچنین با طعنه به رامین رضاییان بابت پیوستن به استقلال، اضافه کرد: جا دارد از جواد نکونام که در فولاد به من کمک کرد تا بحران را پشت سر بگذارم، تشکر کنم. درست و عقلانی نیست که برخی کار‌ها را انجام بدهیم و حتی اگر پیشنهادی نداشتم به استقلال نمی‌رفتم. به باشگاه سپاهان هم این موضوع را اعلام کردم. استقلال در این ۲ فصل برای جذبم نامه رسمی زده بود. احترام زیادی برای استقلال و هوادارانش قائلم، اما درست نبود به این تیم بروم.

احمدزاده درباره جدایی برخی بازیکنان از جمع سرخ‌پوشان اضافه کرد: ستاره‌های پرسپولیس هواداران هستند. همیشه بازیکنان آمده و رفته‌اند و همه هم زحمت کشیدند، اما این هواداران هستند که می‌توانند بازیکنان را به ستاره تبدیل کنند.

وی در مورد حضور تیمش در لیگ نخبگان آسیا نیز گفت: وقتی در پرسپولیس هستید انتظارات از شما و تیم بزرگ پرسپولیس زیاد است. در آسیا همیشه مدعی بوده‌ایم و باید بهترین عملکرد را در تمرین و مسابقات داشته باشیم.

این بازیکن در خصوص پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش، توضیح داد: صحبت‌هایی با مسئولان باشگاه سپاهان انجام داده‌ام و باید از مدیران پرسپولیس و سپاهان تشکر کنم که تعامل خوبی بین آن‌ها شد تا برگردم. مقداری از مبلغ رضایتنامه‌ام را باشگاه پرسپولیس داد و مقداری هم از طلبم به سپاهان را بخشیدم.

وی افزود: در ۱۰ سال اخیر پرسپولیس به فردی وابسته نبوده است و بازیکنان به لطف پرسپولیس و هواداران، ستاره شده‌اند. در واقع پرسپولیس نیازی به بازیکن ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین