کد خبر: ۹۲۲۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری فردی با ۱۶ فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با شیوه فروش املاک به چند نفر حدود ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.
کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در رشت دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمود حافظی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای ارتقاء امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم در سطح جامعه، اظهار کرد: مردم می‌توانند با توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس و دقت در انجام معاملات از سودجویی کلاهبرداران و جاعلان جلوگیری کنند.

وی در ادامه گفت: در پی ارجاع یک فقره حکم صادره از شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری بخش سنگر، مبنی بر شناسایی و دستگیری محکوم علیه متواری به جرم ۱۶ فقره پرونده کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش ملک و املاک به چند نفر به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش سنگر با انجام اقدامات فنی و نامحسوس متهم متواری را که چندین بار مخفیگاه خود را تغییر داده بود، شناسایی و او دستگیر کردند، افزود: کلاهبردار ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست برای پیشگیری از وقوع کلاهبرداری ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی قبل از هرگونه معامله با انجام استعلامات لازم، نسبت به رویت اصل سند و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین