کد خبر: ۹۲۲۳۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰

انتقاد بایدن از ترامپ و ایلان ماسک؛ «من بیمارم»

«جو بایدن» از ابتلا به کرونا استفاده کرد و به رقیب خود «دونالد ترامپ» و «ایلان ماسک» حامی این رئیس‌جمهور سابق آمریکا تاخت.
انتقاد بایدن از ترامپ و ایلان ماسک؛ «من بیمارم»
آفتاب‌‌نیوز :

کاخ سفید از مثبت شدن تست کووید-۱۹ «جو بایدن» خبر داد و بدین ترتیب رئیس‌جمهور آمریکا خود را در «دِلاور» قرنطینه کرده و برنامه‌های کاری و سخرانی‌اش در لاس وگاس لغو شده است.

مجله تایم آمریکا به پست بایدن در شبکه اجتماعی ایکس اشاره کرد و نوشت: «من بیمارم.»

بایدن به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در ادامه این پست نوشت: «من از دست ایلان ماسک و دوستان ثروتمندش که در تلاشند تا این انتخابات را بخرند، بیمارم.»

لازم به ذکر است که در کنار این پست، تصاویر ماسک و ترامپ و هم‌چنین لینک کمک‌های مربوطه به کارزار انتخاباتی بایدن ارسال شده است.

روزنامه وال استریت ژورنال روز سه‌شنبه به نقل از منابعی گزارش داد، «ایلان ماسک» کارآفرین میلیاردر آمریکایی، قصد دارد ماهانه ۴۵ میلیون دلار به کمیته اقدام سیاسی جدید در حمایت از کمپین انتخاب مجدد دونالد ترامپ کمک کند.

ایلان ماسک که طبق شاخص میلیاردر‌های جهان به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شود کمک خود را در اختیار «کمیته اقدام سیاسی آمریکا» که برای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ کار می‌کند گذاشته است.

او هم‌چنین به دنبال سوءقصد به جان دونالد ترامپ، حمایت تمام‌قد خود را از این رئیس‌جمهور سابق آمریکا اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین