کد خبر: ۹۲۲۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴

انتقاد بایدن از حمایت ایلان ماسک از ترامپ

بایدن، ایلان ماسک را به تلاش برای خرید نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در حمایت از ترامپ متهم کرد.
انتقاد بایدن از حمایت ایلان ماسک از ترامپ
آفتاب‌‌نیوز :

بایدن، ایلان ماسک را به تلاش برای خرید نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در حمایت از ترامپ متهم کرد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی که به تازگی مطرح کرده است، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی حامی دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را متهم به تلاش برای خرید نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی این کشور کرد. به گزارش راشا تودی، ادعای بایدن در مورد ایلان ماسک پس از آن مطرح شد که این کارآفرین بزرگ آمریکایی از تصمیمش برای حمایت مالی ماهانه از کمیته اقدام سیاسی جدید در حمایت از کمپین انتخاب مجدد دونالد ترامپ، خبر داد.

بایدن که نتیجه آزمایش کوویدش بار دیگر مثبت اعلام شده است با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد: من بیمار هستم، چون ایلان ماسک و دوستان ثروتمندش می‌خواهند انتخابات را بخرند. در پست منتشر شده از سوی بایدن از مردم آمریکا خواسته شده است تا برای حمایت از رئیس‌جمهور در انتخابات پیش‌روی این کشور به سازمان جمع‌آوری کمک‌های نقدی دموکرات بپیوندند.

پلتفرم مورد نظر برای حمایت از بایدن طی روز‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است، چرا که طبق بررسی‌های انجام گرفته شده، مشخص شده است که توماس متیو کروکس، جوان ۱۹ ساله‌ای که قصد ترور ترامپ را داشت در ۱۷ سالگی کمک مالی کوچکی به آن در حمایت از بایدن انجام داده بود. ایلان ماسک در واکنش به اظهارات بایدن عنوان کرد: من از فکر بایدن بیرون نمی‌آیم. قرار است ماسک در حمایت از ترامپ، ماهانه ۴۵ میلیون دلار به کمیته اقدام سیاسی جدید در حمایت از کمپین انتخاب مجدد دونالد ترامپ کمک کند.

ایلان ماسک تاکنون بار‌ها و بار‌ها از سیاست‌های مهاجرتی بایدن انتقاد کرده است و رئیس‌جمهور را متهم کرده که چشم خود را به روی مهاجرت‌های غیرقانونی بسته است تا از این طریق آرای بیشتری در انتخابات پیش روی آمریکا به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین