کد خبر: ۹۲۲۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

ستاره انگلیسی منچسترسیتی در تیررس الاتحاد عربستان

جان استونز، مدافع انگلیسی باشگاه منچسترسیتی مورد توجه باشگاه الاتحاد عربستان قرار گرفته است.
ستاره انگلیسی منچسترسیتی در تیررس الاتحاد عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه‌های عربستانی در تابستان امسال نیز برنامه ویژه‌ای دارند تا بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند. آن‌ها تابستان گذشته توانستند ستاره‌های نام‌دار و سرشناس دنیای فوتبال را به خدمت بگیرند و ظاهرا پروژه بزرگ آن‌ها در این تابستان نیز ادامه پیدا می‌کند. تیم‌های الاهلی، النصر، الهلال و الاتحاد عربستان تیم‌هایی بودند که گردوخاک زیادی در بازار نقل و انتقالات به پا کرده بودند.

به نظر می‌رسد که سروصدای نقل و انتقالاتی این تیم‌ها در تابستان امسال نیز ادامه داشته باشد. در کنار این تیم‌ها، القادسیه عربستان نیز می‌کوشد تا تیمش را با بازیکنان بزرگ و سرشناس مجهز کند تا فرصت رقابت با چهار تیم برتر فوتبال عربستان را به دست بیاورد. آن‌ها تا به اینجای کار ناچو فرناندز و پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت گرفتند.

بازیکنان منچسترسیتی به طور ویژه‌ای مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار دارند. پس از کوین دی بروینه و ادرسون که به صورت جدی پیشنهاداتی از تیم‌های عربستانی دریافت کردند، حالا جان استونز، مدافع انگلیسی این باشگاه نیز با پیشنهادی از لیگ حرفه‌ای عربستان مواجه شده است که اگر باشگاه منچسترسیتی با آن موافقت کند احتمالا راهی خاورمیانه شود.

به نقل از نشریه الکاس عربستان، باشگاه الاتحاد به جذب جان استونز علاقه‌مند است و می‌خواهد یک خرید بزرگ برای لوران بلان انجام دهد. باشگاه منچسترسیتی، اما ستاره خط دفاعی خود را ارزان از دست نمی‌دهد. سران باشگاه انگلیسی استونز را با قیمتی کمتر از ۲۹ میلیون پوند به فروش نمی‌رسانند.

منبع: فوتبالی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین