کد خبر: ۹۲۲۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰

اصرار کمپین بایدن مبنی بر باقی ماندن او در انتخابات ریاست‌جمهوری

کمپین بایدن اعلام کرد که «هیچ سناریویی را که در آن رئیس‌جمهور بایدن در صدر لیست نیست، بررسی نمی‌کند».
اصرار کمپین بایدن مبنی بر باقی ماندن او در انتخابات ریاست‌جمهوری
آفتاب‌‌نیوز :

کمپین انتخاباتی جو بایدن در حال دفع موجی از گزارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته است که می‌گویند رئیس‌جمهور در روز‌های اخیر بیش از پیش پذیرای دلایل برای عدم ادامه رقابت انتخاباتی ۲۰۲۴ شده است.

معاون اصلی مدیر کمپین بایدن صبح پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت: کمپین ما هیچ سناریویی را که در آن رئیس‌جمهور بایدن در صدر لیست نباشد بررسی نمی‌کند. او نامزد دموکرات‌ها است و خواهد بود.

وی در ادامه تاکید کرد که «رئیس‌جمهور چندین بار گفته است که در این رقابت باقی خواهد ماند.» 

پس از عملکرد فاجعه‌بار بایدن در مناظره ماه گذشته در رویارویی با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین و نامزد ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، بایدن ۸۱ ساله با سوالاتی درباره توانایی‌های جسمی و ذهنی خود برای خدمت چهار ساله به عنوان رئیس‌جمهور آتی آمریکا مواجه شد.

گزارش‌های ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که دموکرات‌های برجسته - از جمله چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و نانسی پلوس، رئیس پیشین مجلس نمایندگان - گفتگو‌های صریحی با بایدن درباره پایان دادن به کمپین او داشته‌اند.

معاون اصلی مدیر کمپین بایدن در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه «آیا بایدن ممکن است به کنار رفتن فکر کند» گفت: رئیس‌جمهور در هیچ چیزی مردد نیست. وی تصمیم خود را گرفته است. نمی‌خواهم بی‌ادبی کنم، اما نمی‌دانم چند بار دیگر می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم. جو بایدن گفته است که او برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در حال رقابت است. کمپین ما در حال پیشروی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین