کد خبر: ۹۲۲۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

«ملودی» برنده ۳ جایزه جشنواره اسپانیایی شد

فیلم «ملودی» به کارگردانی بهروز سبط رسول در بیست و سومین جشنواره فیلم «imagineindia» اسپانیا، برنده سه جایزه شد.
«ملودی» برنده ۳ جایزه جشنواره اسپانیایی شد
آفتاب‌‌نیوز :

فیلم «ملودی» ساخته بهروز سبط رسول در بیست و سومین جشنواره فیلم «imagineindia» مادرید در کشور اسپانیا، برنده بهترین مدیر فیلمبرداری (علی محمد قاسمی)، بهترین موسیقی (فواد سمیعی)، بهترین طراح صحنه (پیام حسین سوری) شد.

 همچنین این فیلم نامزد بهترین بازیگر اول زن (دیمن زندی) و بهترین طراحی صدا (محمود موسوی نژاد) نیز بود.

فیلم «ملودی» محصول ۲۰۲۳ میلادی که پخش بین المللی و عرضه و توزیع بین الملل آن بر عهده کمپانی دریم لب فیلمز فرانسه به مدیریت نسرین میرشب است، پیش از این توانسته بود در، پنجاه و چهارمین جشنواره گوا هند، بیست و یکمین جشنواره فیلم چنای هند، بیست و چهارمین جشنواره فیلم Keswick انگلستان و در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر منتخب شده و به نمایش در بیاید.

این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی بهروز سبط رسول که در ایران و تاجیکستان ساخته شده است داستانی شاعرانه داشته و در مورد دختر آهنگسازی است که می‌خواهد از صدای پرندگان برای کودکان آهنگی بسازد. 

ساز کمانچه به دلیل وجود نوازندگان حرفه‌ای و بین المللی، برای جهانیان شناخته شده است، اما کارگردان فیلم ملودی بهروز سبط رسول که خود نوازنده موسیقی سنتی نیز هست توانست در این فیلم از ساز کمانچه استفاده نموده و به خوبی آن را برای جهانیان به نمایش بگذارد.

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده، تهیه کننده، کارگردان: بهروز سبط رسول. مدیر تولید: مجتبی نور محمدی. دستیار اول و برنامه ریز: رحمان محمدی. مدیر فیلمبرداری (علی محمد قاسمی)، دستیار تهیه: شهرام وثوق حجازی. بازیگران: دیمن زندی، علیرضا استادی، مقداد اسلامی، هانا آقائی، امیر آریا عباسی، صفر حقدادوف (تاجیکستان)، زولفیه سادیکوا (تاجیکستان). طراحی و ترکیب صدا: (محمود موسوی نژاد). مدیر صدابرداری: جعفر علیان. تدوین: بهروز سبط رسول، طراح گریم: محمد ذوقی. طراح لباس: مژگان عیوضی. موسیقی (فواد سمیعی). مدیر تدارکات: عطا براتی. عکاس و تصویربردار پشت صحنه: اسرافیل اسلامی. دستیار اول فیلمبردار: شایان سیگارودی. تصحیح رنگ: سامان مجد وفایی. طراح پوستر: کیمیا سبط رسول.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین