کد خبر: ۹۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
عضو جبهه اصلاحات:

رفع تحریم‌ها و تغییر سیاست‌ها برای بهبود اقتصاد کشور ضروری است

عضو جبهه اصلاحات گفت: رفع تحریم‌ها و تغییر سیاست‌ها برای بهبود اقتصاد کشور به عنوان امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رفع تحریم‌ها و تغییر سیاست‌ها برای بهبود اقتصاد کشور ضروری است
آفتاب‌‌نیوز :

فیض‌الله عرب‌سرخی روز جمعه در همایش تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در بوشهر اظهار کرد: در شرایط کنونی با هدف موفقیت و بهبود معیشت مردم، کشور باید از فضای تحریم خارج شده و بتواند با دنیا تعامل کند.

وی افزود: مردم ما خودرویی که در کشور همسایه ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار است را به قیمت ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار خریداری می‌کنند که خود این رویه نیز ناشی از شرایط تحریمی و سایر مسائل است.

فعال اصلاح‌طلب تصریح کرد: در صورت رفع موانع موجود، کشور راه به جایی نخواهد برد و باید با عزم و اراده‌ای مصمم برای رفع تحریم‌ها تلاش کرد.

عرب‌سرخی با تأکید بر اهمیت موقعیت کشور گفت: ما باید اهمیت وضعیت کشور را درک کنیم و از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع دریغ نکنیم.

وی همچنین به ناترازی‌های گسترده در زمینه‌های مختلف کشور اشاره و اظهار کرد: این ناترازی‌ها تنها به بودجه و انرژی محدود نمی‌شود.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان بوشهر نیز گفت: با توجه به شعار "برای ایران" در ایام انتخابات، این شعار نباید برای مقام، پست و منفعت باشد و همچنان برای ایران بماند تا منافع فردی اولویت افراد قرار نگیرد.

عبدالرسول عمادی افزود: مسئله ما و بویژه آنانی که پای صندوق آمدند باید این باشد که ۵۱ درصدی که در انتخابات پای صندوق نیامدند نیز به صحنه بیایند.

وی ادامه داد: باید کاری کرد که نسل جوان از انتخابات دوره آینده استقبال کند و جامعه شاهد موج گسترده مهاجرت نباشد.

عمادی اظهار کرد: عملکرد چهار ساله مسعود پزشکیان در صورتی مفید خواهد بود که افراد مهاجرت کرده راه بازگشت به وطن را در پیش گرفته و دیگر دیدار پیشکسوتان با فرزندان‌شان موکول به فضای مجازی و پشت تلفن همراه و تبلت نباشد.

وی گفت: اکنون باید کمک کرد تا استانداران و فرمانداران توانمندی برای مدیریت شایسته کشور انتخاب شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین