کد خبر: ۹۲۲۴۶۱
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

واکنش امام جمعه رشت به ترور ترامپ و درخواست از پزشکیان

خطیب نماز جمعه رشت گفت: ملت‌های آزاده و شبکه مقاومت در دنیا به صهیونیست‌ها هشدار دادند و ان شاالله صهیونیست غاصب به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.
واکنش امام جمعه رشت به ترور ترامپ و درخواست  از پزشکیان
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با تاکید بر رعایت تقوا و تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: جامعه‌ای اگر بتواند در رفتار‌ها و کنشگری‌های مردم ساختار‌های ارتقا را ایجاد کند منجر به توسعه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه در کشور ما سابقه دارد، افزود: از سال ۱۳۲۰ طرح توسعه هر ۵ سال اتفاق می‌افتاد و از سال ۶۸ پس از انقلاب اسلامی ایران طرح‌های توسعه‌ای در قالب سند چشم انداز در کشور تقریباً وارد میدان شد و هم اینک نیز طرح توسعه هفتم از سال ۱۴۰۳ پیش رقم خورد.

وی با بیان اینکه در تمام دولت‌ها نیز حداکثر رشد اقتصادی ۳۵ الی ۳۷ درصد بوده است، ادامه داد: با توجه به اینکه دولت‌ها نتوانستند بیش از این موفقیت داشته باشند، این امر مورد گلایه رهبر انقلاب و سایر کارشناسان و متخصصان اقتصادی بوده است.

وی تصریح کرد: اما اگر «آیت الله رئیسی شهید» نمی‌شد به احتمال زیاد دولت سیزدهم می‌توانست به رشد پیش بینی شده ۸ درصدی دست یابد و در این زمینه بالاتر از همه دولت‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت جدید برای ثبات بازار و قیمت‌ها تلاش کند، زیرا تورم و بی ثباتی بازار به نفع ملت، دولت و بازار نیست، ادامه داد: تورم موجب ایجاد آسیب‌های روحی و روانی برای مردم می‌شود البته فرهنگ کشور نیز از دیگر مسائل مهم و ضروری است که باید مورد توجه باشد.

خطیب نماز جمعه رشت، رشد اقتصادی، مهار رشد نقدینگی، ثبات قیمت‌ها و ایجاد فضای مناسب پولی را از اهداف کلی برنامه هفتم توسعه خواند و گفت: امیدواریم دولت جدید در این راستا تلاش‌های لازم را داشته باشد.

وی در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت به ترور ترامپ نیز اشاره کرد و گفت: حدود ۲ قرن است که شاهد ترور رؤسای جمهور آمریکا هستیم که تاکنون ۱۰ رئیس جمهور ترور شدند و از این تعداد ۴ نفر کشته شدند.

وی با اشاره به تلاش آمریکا برای متهم کردن ایران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در وقت مقتضی و مقتدرانه، انتقام همه شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی را از جنایتکاران خواهد گرفت.

فلاحتی با بیان اینکه امروز شعله خشم جبهه مقاومت نیز در حال افزایش است، گفت: ملت‌های آزاده و شبکه مقاومت در دنیا به صهیونیست‌ها هشدار دادند و ان شاالله صهیونیست غاصب به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین