کد خبر: ۹۲۲۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶

انتقاد امام جمعه اهواز از کمبود آب در خوزستان

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: همچنان برخی روستا‌ها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.
انتقاد امام جمعه اهواز از کمبود آب در خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در محل مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان بیان کرد: ۶ نفر از تکنسین‌های نیروگاه رامین (واقع در شهرستان باوی خوزستان) با ایثار و فداکاری از قطعی برق شبکه استانی و کشوری به دلیل نقص فنی که پیش آمده بود جلوگیری کردند.

وی در ادامه با تاکید بر امید آفرینی در جامعه گفت: یکی از اساسی‌ترین نیاز‌های جامعه امید بخشی است چرا که اگر جامعه‌ای دچار ناامیدی شود پیشرفت نخواهد کرد. اتحاد و همدلی در افزایش امید در جامعه بسیار اثرگذار است.

خطیب جمعه اهواز در ادامه سخنان خود با تاکید بر همدلی اقشار مختلف مردم با هر گرایش و سلیقه افزود: نخستین مأموریت هر دولتی خدمت به مردم است.

وی بیان کرد: عدم تبعیض در خدمات‌رسانی به مردم و شریک کردن مردم در اداره کشور از دیگر اقداماتی است که هر دولتی باید مدنظر قرار گیرد.

وی همچنین با ابراز گله‌مندی از قطعی و یا افت فشار آب در برخی مناطق استان تصریح کرد: متأسفانه با وجود اقدامات خوبی که از سوی دولت سیزدهم برای آبرسانی در استان انجام شد، اما همچنان برخی روستا‌ها و مناطقی از خوزستان وجود دارند که با کمبود آب روبرو هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین