کد خبر: ۹۲۲۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

سردار آزمون؛ سوپر ترانسفر تراکتور می‌شود؟

اگر طی روز‌های آینده خبر توافق "سردار آزمون" مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه‌های رم و لورکوزن با زنوزی و انتقال وی به تراکتور را شنیدید، چندان تجب نکنید، با خرید‌هایی که زنوزی در ۱۰ روز گذشته داشته و تصمیمی که برای بستن تیمی کهکشانی دارد، بعید نیست شایعات تراکتوری شدن آزمون نیز رنگ واقعیت به خود بگیرد.
سردار آزمون؛ سوپر ترانسفر تراکتور می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

باتوجه به این که روابط سردار آزمون با باشگاه لورکوزن به مشکل برخورده و مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان حتی مجبور به تمرینات انفرادی در این باشگاه شده، هیچ بعید نیست که راه آزمون و این باشگاه آلمانی از هم جدا شود؛ این درحالی است که خبر‌های تائید نشده نیز حکایت از مذاکرات اولیه زنوزی با آزمون دارد.

آزمون که بار‌ها از علاقه بالای خود برای بازی در تیم تراکتور و پیوستن به این باشگاه خبر داده، در صورت جدایی قطعی از لورکوزن و نداشتن پیشنهادات خارجی، احتمالا به پیشنهاد نجومی که زنوزی ارائه کرده پاسخ مثبت بدهد و راهی تراکتور شود تا یک بار دیگر و در کنار دیگر ملی پوشان تراکتور، شاگرد اسکوچیچ شود.

انتقال احتمالی سردار آزمون به تراکتور، علاوه بر آن که می‌تواند به رویای مشترک او، زنوزی و هواداران پرشور تبریزی رنگ واقعیت ببخشد، در عین حال، توافقی فراتر از "بمب نقل و انتقالاتی" در لیگ پیش رو و یک "سوپر ترانسفر" مهیج برای تراکتوری محسوب خواهد شد که امسال، اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین