کد خبر: ۹۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

گزینه اول نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ توافق با جانشین عبدالکریم

باشگاه پرسپولیس جذب مدافع چپ را در دستور کار خود قرار داده است.
گزینه اول نقل و انتقالاتی پرسپولیس؛ توافق با جانشین عبدالکریم
آفتاب‌‌نیوز :

به نظر می‌رسد جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس قطعی است و این بازیکن پس از سال‌ها دوری از فوتبال باشگاهی کشورش، حالا که پس از مدت‌ها فرصتی برای حضور در لیگ ستارگان قطر پیدا کرده دوست ندارد آن را به راحتی از دست بدهد. به همین دلیل با وجود جریمه ۲.۵ درصدی روزانه بابت غیبت هرجلسه تمرین، همچنان به ایران برنگشته و درحال پیگیری مراحل نهایی جدایی‌اش است.

همین موضوع باعث شده تا پرسپولیس در روز‌های باقی مانده نقل و انتقالات، جذب دو پست را در اولویت قرار دهد. جذب یک مدافع چپ به عنوان جانشین عبدالکریم حسن و البته جذب یک دروازه‌بان برای جانشینی بیرانوند.

در پست دفاع چپ پرسپولیس با چند گزینه مذاکره کرده و هنوز موفق به ثبت قرارداد نشده است. از یحیی عطیه‌الله و میلاد محمدی گرفته تا چند گزینه‌ای که هنوز نام‌شان رسانه‌ای نشده است. به همین دلیل طی ۲۴ ساعت اخیر و با جدی شدن پیشنهاد مالی تیم‌های قطری، پرسپولیس جذب یک مدافع چپ ملی‌پوش را در دستور کار خود قرار داده و امیدوار است تا قبل از انعقاد قرارداد عبدالکریم و انتقال قطعی او به لیگ ستارگان قطر از مدافع چپ تازه وارد خود رونمایی کند.

باید منتظر بود و دید درنهایت کدام بازیکن ملی پوش جانشین عبدالکریم حسن قطری خواهد شد و برای لیگ آینده پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین