کد خبر: ۹۲۲۵۹۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: پزشکیان اهل تعامل و گفتگو است/ دولت چهاردهم موفق خواهد بود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس جمهور منتخب را فردی اهل تعامل و گفتگو خواند و پیش‌بینی کرد با ورود نخبگان و افراد مردمی در هیات دولت، کابینه چهاردهم موفق عمل کند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: پزشکیان اهل تعامل و گفتگو است/ دولت چهاردهم موفق خواهد بود
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت و ضمن تبریک از مصوبه‌های شورا به پزشکیان گزارشی ارائه داد.

به گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی درباره جزئیات این دیدار گفت: این جلسه نشست صمیمی و برای عرض ادب و تبریک مسئولیت به آقای دکتر پزشکیان بود، من البته از دو دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ دکتر عاملی و دکتر مخبر دزفولی هم برای حضور در این جلسه دعوت کردم.

خسروپناه افزود: بحث‌های مختلف و پراکنده‌ای از جمله ساختار شورا و برخی اسناد مصوب شورا و همچنین نکاتی درباره عدالت آموزشی و اینکه تقوا چگونه باید در عرصه مدیریت ظهور و بروز پیدا کند نیز مطرح شد.

وی بیان داشت: این گفتگوی آغازین بود ان‌شاءالله با روحیه‌ای که در دکتر پزشکیان می‌بینیم که اهل تعامل و گفتگو است و تاکید دارند که از نظر کارشناسان و متخصصان استفاده کنند، امیدواریم در آینده نزدیک مباحث بیشتری با توجه به ظرفیت‌های درباره شورای عالی انقلاب فرهنگی داشته باشیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: این ظرفیت در اختیار رئیس جمهور است تا از شورای نخبگانی استفاده کند البته در شورای عالی انقلاب فرهنگی هر تصمیمی می‌گیریم صد‌ها نفر از متخصصان نظر می‌دهند و با عقل جمعی تصمیمات گرفته می‌شود و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی - نه تنها در دوره مدیریت بنده در دبیرخانه بلکه در دوره‌های گذشته هم - کاملا با نظرات متخصصان اخذ شده و از تک‌محوری و تک‌نظری به دور است.

وی درباره چشم‌انداز فعالیت دولت چهاردهم گفت: به نظر من دکتر پزشکیان تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مردم را تامین شود و رضایت مردم هم از طریق کارشناسان و نخبگانی که ورود می‌کنند، اعمال می‌شود، امیدوارم هیئت دولت و وزرای منتخب، چهره‌هایی باشند که هم جزو نخبگان و افراد مردمی باشند و همین روحیه مردم‌داری آقای پزشکیان اگر در کابینه باشد، دولت موفقی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین