کد خبر: ۹۲۲۶۱۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰

فلیک: از روز نخست هدف من بارسلونا بود

سرمربی آبی‌اناری‌ها فاش کرد هدفش از روز نخست دوران مربیگری، حضور روی نیمکت بارسلونا بود.
فلیک: از روز نخست هدف من بارسلونا بود
آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه بارسلونا سرمربی سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان را جایگزین ژاوی هرناندس کرد. حال هانسی فلیک می‌گوید که عاشق مربیگری در بارسلونا بود و در نهایت هم به رویایش رسید.

به نوشته اسپورت، سرمربی آلمانی و تازه‌وارد بارسا گفت: وقتی می‌خواستم مربی شوم عاشق فلسفه بارسلونا شدم؛ چرا که بارسلونا تیمی است که فوتبالی شگفت‌انگیز و تماشاگرپسند را به نمایش می‌گذارد. این باشگاه رویه‌ای زیبا و خاص در تربیت و پیشرفت بازیکنان دارد و همه دنیا به‌خوبی چنین چیزی را درمی‌یابند.

او ادامه داد: شیوه کارکردن و آموزش بازیکنان اینجا محترمانه است. از زمانی که هدایت نخستین تیم را بر عهده گرفتم هدفم هدایت بارسلونا بود. من سبک فوتبال هلندی و همه آنچه را به یوهان کرایف مربوط است خوانده‌ام و با آن به‌خوبی آشنا هستم. از لاماسیا تشکر می‌کنم. کاری که در این مدرسه می‌شود باورنکردنی است.

فلیک در بایرن‌مونیخ روز‌های بسیار خوبی را تجربه کرد و این تیم را به قهرمانی سه‌گانه رساند، اما در تیم ملی فوتبال آلمان نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند و در نهایت جایش را به یولیان ناگلزمان داد. او بسیار امیدوار است که روز‌های خوبی را با بارسلونا تجربه کند و این تیم را دوباره به روز‌های اوج برگرداند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین