کد خبر: ۹۲۲۶۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹

سمیعی: همراه با پرسپولیس به کمک ورزشگاه تختی می‌رویم

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: قرار شد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به آماده‌سازی استادیوم تختی کمک کنند تا این ورزشگاه برای بازی اول استقلال آماده شود.
سمیعی: همراه با پرسپولیس به کمک ورزشگاه تختی می‌رویم
آفتاب‌‌نیوز :

فرشید سمیعی در حاشیه نشست بررسی چالش‌های استادیوم آزادی برای میزبانی، اظهار کرد: امروز بنابر دعوت ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه حضور برای بررسی آماده‌سازی ورزشگاه آزادی و تختی حضور پیدا کردیم. باشگاه استقلال، استادیوم آزادی را به عنوان ورزشگاه شماره یک و ورزشگاه تختی را به عنوان ورزشگاه شماره ۲ خود معرفی کرده است.

وی افزود: باید دید آیا این ورزشگاه‌ها برای آغاز لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده می‌شوند. با تمام تلاش دوستان به ویژه آقای تاج که هر روز مسائل را پیگیری و رصد می‌کند و همچنین تلاش و پیگیری مجدانه وزیر ورزش و شرکت توسعه و تجهیز ممکن است استادیوم آزادی در زمان مقرر آماده نشود و بازی‌های استقلال در لیگ برتر و لیگ نخبگان دچار مشکل شود.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: از این رو قرار شد ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به آماده‌سازی استادیوم تختی کمک کنند تا این ورزشگاه برای بازی اول استقلال آماده شود. همچنین قرار است با کار و تلاش شبانه‌روزی، استادیوم آزادی برای لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده شود. امیدواریم با همکاری و هماهنگی تمام اعضای کمیته‌ها و فدراسیون مشکلی برای برگزاری لیگ برتر و لیگ نخبگان نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین