کد خبر: ۹۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

درگیری صوری برای سرقت خودرو در تهران

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد درگیری صوری اقدام به سرقت خودرو کرده بود، خبر داد.
درگیری صوری برای سرقت خودرو در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد افشار در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌به دنبال تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام وقوع یک فقره سرقت خودروی سواری پژو ۲۰۷ در جاده سولقان، عوامل کلانتری ۱۴۲ کن برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و با بررسی موضوع متوجه شدند سارقان اقدام به درگیری صوری با راننده خودرو ۲۰۷ کرده و هنگامی که راننده از خودرو پیاده شده است، یک نفر از آنان بلافاصله خودرو را سرقت کرده و از محل متواری شده است. دو همدست دیگر سارق نیز با خودروی خود از محل متواری شده‌اند.

وی افزود: ماموران بلافاصله با ایجاد ترافیک مقطعی و اجرای طرح مهار در میدان بهاران، اقدامات خود برای دستگیری سارقان را آغاز کردند که دقایقی بعد خودروی مسروقه را مشاهده کردند. این سارق به محض مشاهده ماموران با سرعت بالا و به قصد تخریب به سمت عوامل و خودروی حرکت کرد و پس از آن به سرعت از محل متواری شد، که درپی همین اقدام نیز تعقیب و گریز میان پلیس و متهم آغاز شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پلیس با دادن فرمان ایست و در نهایت با رعایت قانون به کارگیری سلاح، موفق به متوقف کردن خودرو شده و متهم را زمینگیر، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: با انتقال متهم و خودرو به کلانتری، متهم تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با یک دستگاه خودروی سواری پراید به همراه دو نفر از همدستان خود به سولقان رفته و با ایجاد یک دعوای صوری با مالک خودروی سواری پژو ۲۰۷ او را از پشت فرمان خارج کرده‌اند و در ادامه در حین درگیری به سمت خودرو رفته و آن را سرقت کرده است.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در حین فرار، راننده خودرو و تعدادی از شهروندان را زیر گرفته و به آنان آسیب جدی وارد کرده بود، گفت: تعدادی از شکات به بیمارستان منتقل شده و شناسایی دیگر شکات و جرائم احتمالی و دستگیری همدستان این متهم نیز در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

افشار با بیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شده است، به مردم توصیه کرد که در هنگام وقوع چنین حوادثی از هرگونه درگیری اجتناب کرده و در هنگام پیاده شدن از خودرو خود حتی برای یک لحظه حتما خودروی خود را خاموش کرده و پس از برداشتن سوئیچ، در آن را قفل کنند تا از وقوع هرگونه سرقت جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین