کد خبر: ۹۲۲۶۷۱
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: تبادل اسرا و آتش بس، مانع جنگ با حزب‌الله نمی‌شود

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تبادل اسرا با حماس و آتش بس در نوار غزه، مانع از ادامه جنگ در شمال سرزمین های اشغالی با حزب الله نخواهد شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: تبادل اسرا و آتش بس، مانع جنگ با حزب‌الله نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

«یسرائیل کاتس» در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال، جنگ فراگیر را بسیار نزدیک دانست و در ادامه لفاظی‌های خود، راه جلوگیری از آن را تحت فشار قرار دادن ایران اعلام کرد.

کاتس افزود: آتش بس در غزه و تبادل اسرا مانع ادامه جنگ در شمال با حزب الله نخواهد بود.

وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد: اسرائیل با اصل آتش بس متقابل موافقت نخواهد کرد و درباره امکان اقناع حزب الله به عقب نشینی نیروهایش تردید دارم.

این مقام صهیونیست بی اعتنا به اشغالگری و نسل کشی این رژیم، ادعا کرد: ما خواستار جنگ نیستیم، زیرا ما هیچ چیزی در لبنان نمی‌خواهیم، اما در صورتی که جنگی دربگیرد، مشابه جنگ غزه نخواهد بود.

وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر در پایان مدعی شد: ما از ۸۰ درصد امکانات نیروی هوایی استفاده نمی‌کنیم و در صورتی که ایران، حزب الله را از لبه پرتگاه دور نکند از این امکانات استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین