کد خبر: ۹۲۲۷۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰

وینگر لالیگایی در راه استقلال

شنیده می‌شود تیم استقلال با ایوان آلخو هافبک تیم کادیس اسپانیا صحبت‌هایی انجام داده و این بازیکن گزینه مدنظر جواد نکونام است.
وینگر لالیگایی در راه استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته ایران ورزشی از لیست خرید خارجی جواد نکونام پرده برداشت که در آن به نام یک وینگر با سابقه بازی در کادیز اسپانیا اشاره شده بود، در همین راستا دیروز یک بازیکن اسپانیایی با سابقه بازی در کادیز جواد نکونام و یوسو سسما را در فضای مجازی دنبال کرد تا شایعات انتقالش به این تیم داغ‌تر شود.

شنیده می‌شود تیم استقلال با ایوان آلخو هافبک تیم کادیس اسپانیا صحبت‌هایی انجام داده و این بازیکن گزینه مدنظر جواد نکونام است. اما نکته جالب توجه در باره ایوان آلخو وینگر اسپانیایی تیم کادیس این است که فصل گذشته در ۳۱ بازی برای این تیم بازی کرده و با توجه به پستی که دارد فقط ۲ پاس گل از خود ثبت کرده ضمن آنکه در مجموع ۶۳ بازی او در دو فصل اخیر، با توجه به پستش او موفق نشده برای تیمش گلزنی کند که این آمار به شدت منفی برای یک وینگر محسوب می‌شود.

ارزش این بازیکن ۲۹ ساله در سایت ترانسفرمارکت حدود ۱.۵ میلیون یورو ارزیابی شده و حالا باید منتظر ماند و دید این بازیکن هم سرنوشت مشابه تورس پیدا پیدا خواهد کرد یا اینکه به مانند دو لالیگایی دیگر نکونام یعنی آلگریا و ایبای بدون یک بازی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت.

منبع: ایران ورزشی 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین