کد خبر: ۹۲۲۷۱۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۳

علی دایی وزیر ورزش دولت پزشکیان؟

گزینه‌های نهایی برای وزارت ورزش و جوانان دولت پزشکیان در حالی اعلام شده که به روزهای پایانی مهلت معرفی اعضای کابینه دولت چهاردهم نزدیک می‌شویم و بحث انتخاب وزرا و ترکیب کابینه داغ و داغ‌تر می‌شود.
علی دایی وزیر ورزش دولت پزشکیان؟
آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه گفت: امروز اعضای کمیته انتخاب وزیر ورزش و جوانان از محمد دادکان برای تصدی این پست روزمه گرفتند. به این ترتیب به نظر می‌رسد رئیس پیشین فدراسیون فوتبال یکی از گزینه‌های نهایی نشستن روی صندلی وزارت ورزش و جوانان باشد.

این منبع آگاه همچنین از یک اتفاق جالب دیگر پرده برداشت و گفت: دادکان به کمیته انتخاب وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد داده است که از علی دایی هم برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان رزومه بگیرند. به این ترتیب می‌توان گفت که نام دایی چهره مطرح ورزش ایران در سطح جهان به نوعی به عنوان یکی از گزینه‌های نامزدی وزارت ورزش و جوانان در دولت چهاردهم مطرح شده است.

انتخاب علی دایی به عنوان وزیر ورزش و جوانان هرچند در حال حاضر کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما می‌تواند یک سورپرایز بسیار بزرگ برای ورزش ایران باشد. علی دایی تا دو، سه سال پیش عنوان بهترین گلزن ملی تاریخ فوتبال را در اختیار داشت که در نهایت رونالدو و لیونل مسی دو ابراسطوره فوتبال دنیا موفق شدند رکورد شهریار را بشکنند.

دایی در سال‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده از پست‌های مدیریتی فراری است، اما باید دید در صورتی که کمیته انتخاب وزیر ورزش و جوانان علی دایی را نیز جزو گزینه‌ها در نظر بگیرد شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

اهالی ورزش منتظر هستند که رئیس جمهور جدید فردی شایسته برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در نظر بگیرد. در روز‌های گذشته رسول و امیررضا خادم، حجت نظری و چند چهره دیگر نیز مطرح شده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین