کد خبر: ۹۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷

پزشک سابق ترامپ: گلوله فقط یک چهارم اینچ تا سر ترامپ فاصله داشت

«رد گلوله باعث ایجاد زخمی به عرض ۲ (سانتی‌متر) شد که تا سطح غضروفی گوش گسترش یافته است. زخم گلوله نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در سوء قصد در حال بهبود است و افزود که گلوله احتمالاً کمتر از یک چهارم اینچ قبل از ورود به سر رئیس جمهور سابق خارج شده است.»
پزشک سابق ترامپ: گلوله فقط یک چهارم اینچ تا سر ترامپ فاصله داشت
آفتاب‌‌نیوز :

پزشک سابق ترامپ جزییات از شلیک گلوله به طرف او را بیان کرده است.

به گزارش فرانس۲۴، پزشک سابق کاخ سفید دونالد ترامپ گفت: زخم گلوله نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری در سوء قصد در حال بهبود است و افزود که گلوله احتمالاً کمتر از یک چهارم اینچ قبل از ورود به سر رئیس جمهور سابق خارج شده است.

رونی جکسون، پزشک سابق دونالد ترامپ گفت که رئیس جمهور سابق همانطور که انتظار می‌رود پس از شلیک گلوله به گوشش که هفته گذشته متحمل شد، در حال بهبودی است، اما به خونریزی متناوب اشاره کرد و گفت که ترامپ ممکن است نیاز به معاینه شنوایی داشته باشد.

جکسون، با ارائه آنچه که به نظر می‌رسد اولین توصیف عمومی توسط یک متخصص پزشکی از زخم گلوله ترامپ باشد، در نامه‌ای که روز شنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت: «رد گلوله باعث ایجاد زخمی به عرض ۲ (سانتی‌متر) شد که تا سطح غضروفی گوش گسترش یافته است.»

او نوشت: «در ابتدا خونریزی قابل توجهی وجود داشت و به دنبال آن تورم مشخصی در کل گوش فوقانی وجود داشت. تورم از آن زمان برطرف شد و زخم شروع به دانه‌بندی و بهبودی مناسب کرد.»

ترامپ روز پنجشنبه در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در میلواکی، تلاش برای ترور را برای حضار متعصب بازگو کرد و گفت که او فقط «به لطف خدای متعال» زنده مانده است!

از سوی دیگر بر اساس گزارش‌های خبری، توماس متیو کروکس، مرد مسلحی که یک هفته پیش قصد ترور دونالد ترامپ را داشت، توانست یک پهپاد مجهز به دوربین را بر فراز میدان نمایشگاه در نزدیکی باتلر، پنسیلوانیا، کمی قبل از اینکه رئیس جمهور سابق در آنجا سخنرانی کند، به پرواز درآورد.

براساس گفته‌های مقامات امنیتی آمریکا تحقیقات برای یافتن ضعف‌های امنیتی که باعث چنین حمله‌ای شده ادامه دارد.

منبع: شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین