کد خبر: ۹۲۲۷۸۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

نماینده مجلس: سهم‌خواهان به رئیس‌جمهور منتخب فشار نیاورند

«آقای پزشکیان گفتند امور را با همکاری و انسجام پیش ببریم برای همین باید افراد متخصص فارغ از گرایشات حزبی به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند. سهم‌خواهان به رئیس‌جمهور منتخب فشار نیاورند البته آقای پزشکیان به صراحت فرمودند که تحت تاثیر سهم‌خواهان قرار نگرفته و دیکته افراد را قبول نمی‌کنند.»
نماینده مجلس: سهم‌خواهان به رئیس‌جمهور منتخب فشار نیاورند
آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سهم‌خواهان به رئیس جمهور منتخب فشار نیاورند البته آقای پزشکیان به صراحت فرمودند که تحت تاثیر سهم‌خواهان قرار نگرفته و دیکته افراد را قبول نمی‌کنند که این رویکرد ایشان جای خوشبختی دارد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب گفت: امیدوارم آقای پزشکیان در مسئولیت مهم خود موفق باشد و عده‌ای اجازه دهند که ایشان با آزادی کامل هیات دولت را انتخاب کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: آقای پزشکیان گفتند امور را با همکاری و انسجام پیش ببریم برای همین باید افراد متخصص فارغ از گرایشات حزبی به مجلس شورای اسلامی معرفی شوند.

وی خاطرنشان کرد: سهم‌خواهان به رئیس‌جمهور منتخب فشار نیاورند البته آقای پزشکیان به صراحت فرمودند که تحت تاثیر سهم‌خواهان قرار نگرفته و دیکته افراد را قبول نمی‌کنند که این رویکرد ایشان جای خوشبختی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین