کد خبر: ۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۴

سردار جوانی: نامزدهای مدعی تقلب عده‌ای را کشتند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس اداره سیاسی سپاه گفت: «بیگانگان تنها راه ساقط كردن انقلاب را استفاده از خود ملل اسلامی می‌دانند».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، سردار یدالله جوانی در نشست سیاسی فرهنگی بسیج متخصصان كه به همت بسیج اساتید و با همكاری بسیج متخصصان در تالار ابن هیثم مشهد برگزار شد، در رابطه با حوادث صورت گرفته در انتخابات اظهار كرد: «در این انتخابات برای اولین بار برخی نامزدها مدعی تقلب در انتخابات شدند و با درگیری و اغتشاشاتی كه به وجود آوردند، عده‌ای را كشتند و به عده‌ای صدمه رساندند، از جمله 9 بسیجی كه در این جریانات شهید شدند».

وی با اشاره به سخنانی مبنی بر این‌كه جامعه با بافتی عمیق روبه‌رو است، اظهار كرد: «از این مساله به آسانی نمی‌توان گذشت؛ چراكه امروز خواص بر سر كلاس آزمون نشسته‌اند، بسیجیان، مهندسان، پزشكان، استادان و هنرمندان همه جزو خواص‌اند و در دوران آزمون قرار گرفته‌اند».

وی بیان كرد: «این موضوع حساس‌ترین آزمون در این دوران است و اگر غفلت كنیم نتیجه‌ آن تنها یک سال عقب افتادن نیست، بلكه سقوط است».

رییس اداره سیاسی سپاه با اشاره به شرایط بعد از پیامبر(ص) و جنگ‌های رخ داده در زمان امیرالمومنین(ع)، اظهار كرد: «در این جنگ‌ها هر دو طرف جبهه مسلمان، اهل ایمان، نماز شب و تلاوت قرآن هستند و ادعای مذهبی می‌كنند و می‌بینیم كه بعضی از خواص از این آزمون سربلند بیرون نیامدند؛ چراكه خاصیت فتنه همین است و این امرسبب ایجاد تشكیک می‌شود».

وی با بیان این‌كه " اگر فتنه در جامعه سربرآورد كوبنده و نابود كننده است" خاطرنشان كرد: «قلب‌هایی بعد از استواری می‌لرزد، مردانی بعد از صلابت در راه و در فتنه‌ها دچار گمراهی می‌شوند و كسی را كه در فرونشاندن این فتنه‌ها تلاش می‌كند در هم می‌كوبند، عده‌ای نیز عصای احتیاط در دست می‌گیرند و سخنی به میان نمی‌آورند».

وی افزود: «در این برهه عده‌ای حرف زدند و عده‌ای دست به عصا از حرف زدن امتنا كردند، اما فتنه‌ها چنان ویران‌گرند كه نشان‌های دین را از بین می‌برد و اگر ما بخواهیم از این فتنه‌ها به سلامت عبور كنیم باید بصیرت خود را بالا بریم».

جوانی با اشاره به ویژگی انسان‌های با بصیرت خاطرنشان كرد: «انسان‌های با بصیرت اهل تفكر و اندیشه ‌هستند، صوری‌نگر و ظاهر‌بین نیستند و از تاریخ عبرت می‌گیرند».

وی افزود: «بین مردم و نظام رابطه‌ای اعتقادی وجود دارد؛ چراكه این نظام در دل انقلاب شكل گرفته است و از نظر بیگانگان تنها راه ساقط كردن آن استفاده از مدل انقلاب علیه انقلاب می‌باشد؛ لذا این افراد نیز با نام امام با رهبری و نظام مقابله كرده‌اند».

رییس اداره سیاسی سپا یادآور شد: «برخی معتقدند كه این انقلاب به نام انقلاب مخملی صورت نگرفته است و این قضیه یک توهم است، اما یكی از استراتژی‌های انقلاب‌های مخملی این است كه بگویند اگر حزب ما رای نیاورد بگویم تقلب صورت گرفته است؛ چراكه استراتژی آن‌ها پیروزی به هر قیمت بوده است».

وی تصریح كرد: «دشمن ما به سمت شیوه‌ها و توطئه‌های پیچیده رفته است؛ بنابراین ما باید از انقلاب‌مان با چنگ و دندان حفاظت كنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین