کد خبر: ۹۲۲۸۹۲
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر که قصد داشت تا مقادیر قابل توجهی تریاک را با استفاده از یک‌دستگاه اتوبوس بین شهری به تهران منتقل کند، خبر داد.
قاچاق اتوبوسی موادمخدر به تهران لو رفت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ از طریق منابع اطلاعاتی از قصد یک قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر برای انتقال مقادیر قابل توجهی مخدر تریاک از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت و ماموران با اقدامات شبانه‌روزی، قاچاقچی مذکور و مسیر‌های احتمالی حرکت او را شناسایی کردند. همچنین در بررسی‌های اطلاعاتی مشخص شد فرد مذکور با استفاده از شگرد‌هایی نظیر جاسازی محموله‌های مواد مخدر در اتوبوس‌های بین شهری، اعمال مجرمانه خود را انجام می‌دهد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه این‌بار متهم با تهیه یکدستگاه اتوبوس و تعبیه یک جاسازی حرفه‌ای قصد انتقال محموله مواد مخدر به تهران را داشت، گفت: ماموران با رصد مسیر حرکتی این اتوبوس اقدامات خود برای توقیف آن را آغاز کردند و در همین راستا نیز ماموران در قالب چند تیم به محور‌های مواصلاتی رفته و پس از ساعت‌ها کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری، نهایتا خودرو موصوف را در بزرگراه آزادگان شناسایی کرده و تحت رصد اطلاعاتی قرار دادند.

باباپور گفت: پس از اطمینان از وجود محموله مواد مخدر و هماهنگی با مقام محترم قضایی با رعایت کلیه جوانب امر، اتوبوس مسافربری مذکور و بلافاصله متهم نیز دستگیر شد. ماموران در بازرسی دقیق‌تر و تخصصی‌تر ۸۸ کیلوگرم مخدر تریاک را که به‌طرز بسیار ماهرانه‌ای درچند نقطه از اتوبوس جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

وی با بیان اینکه متهم، پس از دستگیری به پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت منتقل شده و در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او پس از انجام تحقیقات پایانی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین