کد خبر: ۹۲۲۸۹۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰

کوین دی‌بروینه در راه الاتحاد عربستان

کوین دی‌بروینه با پیوستنش به الاتحاد عربستان موافقت کرد.
کوین دی‌بروینه در راه الاتحاد عربستان
آفتاب‌‌نیوز :

قرارداد کوین دی‌بروینه با منچسترسیتی در پایان فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. الاتحاد از مدت‌ها قبل تلاشش را برای به خدمت گرفتن این ستاره بلژیکی شروع کرده است و گفته می‌شود این بازیکن بلژیکی موافقتش را برای حضور در این تیم اعلام کرده است.

طبق گزارشی از رودی گالتی، روزنامه‌نگار دیلی‌میل، الاتحاد با منچسترسیتی بر سر انتقال دی‌بروینه به توافق رسیده است. این بازیکن ۳۳ ساله که سال ۲۰۱۵ با ۵۵ میلیون پوند از ولفسبورگ به منچسترسیتی آمد فصل گذشته نیز نقش پررنگی در قهرمانی تیمش در لیگ برتر داشت.

الاتحاد به‌تازگی لوران بلان، مدافع سابق فرانسه و منچستریونایتد را به عنوان سرمربی جدیدش منصوب کرد و ستاره‌هایی، چون انگولو کانته، کریم بنزما و فابینیو در این تیم بازی می‌کنند. الاتحاد فصل قبل با وجود هزینه‌های کلان تنها توانست در رده پنجم لیگ قرار گیرد و بیش از ۴۰ امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین کسب کرد.

دی‌بروینه نزدیک به یک دهه در منچسترسیتی حضور دارد و در ۳۸۲ بازی برای سیتی ۱۰۲ گل به ثمر رسانده و ۱۷۰ پاس گل داده و ۱۵ جام در این باشگاه کسب کرده است.

«هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده بنابراین باید به اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد بیشتر فکر کنم. اگر دو سال در عربستان بازی کنم، می‌توانم مبلغ باورنکردنی به دست بیاورم. قبل از آن باید ۱۵ سال فوتبال بازی می‌کردم تا به چنین رقمی برسم.»

منبع: ایسکانیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین