کد خبر: ۹۲۲۹۲۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱

باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران منهدم شد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از انهدام باند ۴ نفره فروشندگان سلاح جنگی در تهران خبر داد.
باند فروش سلاح‌های جنگی در تهران منهدم شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از طریق منابع خبری از نگهداری و خرید و فروش سلاح جنگی توسط چند نفر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن متوجه شدند که چهار نفر با تشکیل یک باند در این حوزه فعال هستند. 

وی با اشاره به رصد‌های اطلاعاتی انجام شده و احراز هویت از متهمان گفت: پالایش‌های اطلاعاتی حاکی از آن بود که متهمان در نواحی مختلف تهران اعم از مرکز، غرب و جنوب دارای مخفیگاه هستند. در همین راستا نیز هر سه مخفیگاه متهمان تحت مراقبت‌های پلیسی قرار گرفت.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز‌های انجام عملیات اخذ شد، گفت: با اخذ دستور قضائی ماموران هر چهار متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین هر سه مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن شش قبضه سلاح گرم شامل کلت و سلاح شکاری و تعداد ۱۱۰ فشنگ مربوط به آن کشف شد. تعداد ۱۰ قبضه سلاح سرد نیز از مخفیگاه این افراد به دست آمد.

راستی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به همدستی با یکدیگر و تشکیل باندی برای فروش سلاح اعتراف کردند. پس از این اعترافات نیز هر چهار متهم به همراه پرونده‌ای که برایشان تشکیل شده بود، برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی با هدف کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر مرتبطین پرونده همچنان در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین