کد خبر: ۹۲۲۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵

جزییات مذاکره شبانه مدیرعامل پرسپولیس و علیرضا جهانبخش

رضا درویش برای دومین بار تلفنی با امیر هاشمی مقدم، مدیر برنامه علیرضا جهانبخش مذاکره کرد و این بار با خود جهانبخش هم تلفنی حرف زد!
جزییات مذاکره شبانه مدیرعامل پرسپولیس و علیرضا جهانبخش
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یک بار دیگر به امیر هاشمی مقدم و علیرضا جهانبخش پیشنهاد همکاری ارائه داد.

دقایقی قبل باشگاه پرسپولیس از مذاکره دوباره درویش و جهانبخش خبر داد و مدعی شد مدیربرنامه علیرضا جهانبخش با تشکر از درویش اعلام کرده فعلا جهانبخش برنامه‌ای برای حضور در ایران ندارد.

به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، درویش پیش از این هم یک بار به جهانبخش پیشنهاد کرده بود به پرسپولیس بیاید و این بار هم در گفتگوی آنلاین با امیر هاشمی مقدم و علیرضا جهانبخش، همین پیشنهاد را مطرح کرد.

گویا جهانبخش در جواب به درویش گفته او قبل از انتقال به فوتبال هلند هم قراردادی با پرسپولیس بسته بود و قلبی به این تیم علاقه‌مند است و تمایل دارد یک روز پیراهن پرسپولیس را به تن کند، اما در حال حاضر می‌خواهد شانس خود را برای حضور در فوتبال اروپا آزمایش کند و تمام تمرکزش را روی این موضوع گذاشته که حداقل ۳ الی ۴ فصل دیگر در فوتبال اروپا بازی کند.

جهانبخش ابراز امیدواری کرد یک روز پیراهن پرسپولیس را بپوشد، اما با تشکر از پیشنهاد درویش، گفت در حاضر برنامه‌ای برای سفر به ایران و بازگشت به لیگ برتر کشورمان ندارد.

اشاره جهانبخش به دورانی است که محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود و مهندس امیر عابدینی مدیرعامل داماش... سعید شیرینی در آن تاریخ به عنوان سرپرست وقت پرسپولیس با عابدینی تفاهم نامه امضا کرد و جهانبخش را نقدی از داماش خرید، اما در آستانه عقد قرارداد رسمی، برای جهانبخش از هلند پیشنهاد آمد و امیر عابدینی از رویانیان و شیرینی خواست اجازه بدهند جهانبخش لژیونر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین