کد خبر: ۹۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰

یک شرور در غرب تهران به قتل رسید

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از به قتل رسیدن یکی از اشرار غرب تهران در جریان یک نزاع خبر داد و گفت که یکی از متهمان این جنایت بازداشت شده است.
یک شرور در غرب تهران به قتل رسید
آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولیپور گورزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام خبری مبنی بر مرگ مشکوک یک تن در یکی از بیمارستان‌های پایتخت، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به سردخانه بیمارستان رفته و با جسد مردی حدوداً ۳۰ساله مواجه شدند که بر اثر حدوداً ۱۶ ضربه چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه هم حاکی از آن بود که مقتول از اراذل و اوباش‌ سطح‌دار تهران بوده و در پارک یاران در بلوار آیت‌الله کاشانی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.  

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به این پرونده را به شکل ویژه در دستورکار خود قرار دادند، گفت: تیم جنایی پلیس آگاهی برای بررسی‌های میدانی به بوستان یاران رفته و در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که مقتول به‌خاطر مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده است. همچنین عاملان این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، مخفیگاه یکی از عاملان جنایت را شناسایی کردند، گفت: به سرعت هماهنگی با مقام قضایی انجام و این فرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان تحقیقات مقدماتی به شرکت درگیری مرگبار در پارک یاران اعتراف اما با تناقض‌گویی عنوان کرد که ضربه چاقو را همدستانش زده و خودش فقط با چوب مقتول را هدف ضرب‌ و جرح قرار داده است. اما در بررسی‌های بعدی مشخص شد او نیز چاقو داشته است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده و به منظور دستگیری دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین