کد خبر: ۹۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴

فیلم | ماشین «هاشم آقا» در سریال متهم گریخت پس از ۲۰سال

اخیرا فیلمی از ماشین «هاشم آقا» با بازی مرحوم سیروس گرجستانی در سریال «متهم گریخت» در فضای مجازی منتشر شده است که بازتاب‌های بسیاری داشته است.
فیلم | ماشین «هاشم آقا» در سریال متهم گریخت پس از ۲۰سال
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از نکات قابل توجه ماشین این فیلم با ماشین هاشم آقا در «متهم گریخت» این است که شماره پلاک هر دو یکی است که همین موضوع صحت آن را ثابت می‌کند.

لازم به ذکر است سریال «متهم گریخت» یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سعید آقاخانی است که در ماه رمضان سال ۱۳۸۴ از شبکه سه سیما در ۲۶ قسمت پخش شده‌است.

در بین بازیگران این سریال می‌توان به مرحوم سیروس گرجستانی که این ماشین نیز در این سریال متعلق به کاراکتر اوست و همچنین مریم امیرجلالی، ملیکا زارعی، علی صادقی، سعید آقاخانی، زنده یاد محمود بهرامی، شهربانو موسوی و رضا عطاران اشاره کرد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «هاشم آقا و خانواده‌اش در شهرستانی نه چندان دور از تهران زندگی ساده‌ای دارند. او در مغازه‌ای اجاره‌ای به تعمیر اگزوز مشغول است. پس از شدت گرفتن بیماری قلبی خود، اعظم، دختر دانشجویش در تهران، به او پیشنهاد می‌دهد که به تهران نقل مکان کنند تا کار راحت‌تری برای امرار معاش انجام دهد. هاشم آقا به ناچار کارش را تعطیل و به همراه خانواده‌اش به تهران نقل مکان می‌کند که پس از آن با مشکلات زیادی رو به رو می‌شود.»

گفتنی است آهنگی که در پس زمینه این فیلم قرار گرفته تیتراژ همین سریال با صدای مجید اخشابی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین